Haku
Viitteet 1-10 / 250
Myynnin ja markkinoinnin tehostaminen kiinteistöalan yritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehostaa kiinteistöalan yrityksen myyntiä ja markkinointia. Markkinointi ei ole keinona uusi, mutta opinnäytetyön avulla pyrimme löytämään uudenlaisia ja tehostettuja toimintatapoja ja ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma rakennusalan B2B-yritykselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma Rakennus Kurre Oy:lle, jonka asiakkaita ovat pääsääntöisesti muut yritykset. Tavoitteena oli luoda yritykselle mahdollisimman ...
Tarinat osaksi yrityksen markkinointia -Markkinoinnin julkaisukalenterin kehittäminen viinimaahantuontiyritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä tarinoiden hyödyntämiseen markkinoinnissa ja tuottaa toimeksiantaja Wineworld Finland Oy:lle tarinallisen sisällön julkaisukalenteri, ideana jakaa tarinoita viineistä ja tuottajista. ...
Sosiaalisen median B2B-markkinointisuunnitelma yritykselle X
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda sosiaalisen median B2B-markkinointisuunnitelma toimeksiantajalle, joka on Suomessa alansa johtava toimija B2B-markkinoilla. Opinnäytetyön tavoitteena oli kasvattaa toimeksiantajayrityksen ...
Asiakaspalvelukokemuksen parantaminen digitaalisen markkinoinnin ja brändimielikuvan rakentamisen keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa markkinointiin liittyviä toimeksiantoja yritykselle, jossa kirjoittaja työskentelee myyjänä. Työskentelyä seurataan päiväkirjamuotoisesti kymmenen viikon ajan. Jokaiselle ...
Virtuaalitapahtuman markkinointikampanjan suunnittelu Facebookiin : Case Helsingin kiinalainen uusivuosi
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Helsingin tapahtumasäätiö. Tarkoituksena oli tutkia tapah-tuman sisäistä ja ulkoista toimintaympäristöä, syventyä kohderyhmään internet-kyselyn voi-min sekä vertailla muiden vastaavien ...
Viestintästrategia asiantuntijayritykselle
(2020)
Opinnäytetyössä käsiteltiin pienen B2B-asiantuntijayrityksen ulkoista viestintää. Työn tarkoituksena oli selvittää, miten asiantuntijayritys voi hyödyntää sosiaalista mediaa ja sisältömarkkinointia viestinnässään. ...
Markkinointimateriaalina yritysopas BP hair Oy:lle
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää BP hair Oy-brändin identiteettiä ja tunnettavuutta sisältömarkkinoinnin keinoin. Yhteistyöyrityksenä opinnäytetyölle toimi BP hair Oy. Kehitysehdotuksena ...
Yritys X:n digimarkkinointi sosiaalisen median kanavissa
(2020)
Digimarkkinointi yrityksissä on laaja sekä monivaiheinen prosessi. Tämän päivän digimarkkinointiin kuuluu verkkosivusto, hakukoneoptimointi ja sisältömarkkinointi, hakusanamainonta, sosiaalisen median verkkokanavat, somen ...
Verkkomarkkinointisuunnitelma Fashion Center Outlet
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantaja Fashion Center Finlandissa sijaitsevalle Outletille verkkomarkkinointisuunnitelma, jossa nähdään tarvittavat toimenpiteet sosiaalisen median kanavien ja verkkosivujen ...