Haku
Viitteet 1-10 / 14
Pk-yrityksen sosiaalisen median strategia : case: Kuukausipesu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda toimeksiantajayrityksen uuteen pilotointiin toimiva sosiaalisen median strategia. Päätavoitteena on pilotoinnin uusasiakashankinta sosiaalisen median kanavien kautta. Sosiaalisen ...
Suuren julkisen organisaation sosiaalisen median asiakaspalvelun kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2021)
Palvelumuotoilu nähdään yhä useammin tarkoituksenmukaisena tapana kehittää yritystoiminnan lisäksi myös julkisia palveluita. Kansalaisten odotukset palveluita kohtaan kasvavat jatkuvasti samaan aikaan kun julkiset organisaatiot ...
Lapinjärven ja Husulanmäen brändit : kuntabrändin monet näkökulmat
(2021)
Opinnäytetyön päämääränä oli tutkia Lapinjärven kunnan kuntabrändiä ja Husulanmäen alueen brändin rakentamista. Uusi asuinalue, Husulanmäki, on osa Lapinjärveä. Sen lisäksi tarkasteltiin brändihierarkiaa Husulanmäen alueen ...
Sosiaalinen media tavoittaa nuoret -Seksuaalineuvontaa verkossa
(2019)
Verkon ja sosiaalisen median käyttö tiedonlähteenä on viime vuosina lisääntynyt nuorten keskuudessa. Sosiaalisen median palvelu Snapchat on nuorten pikaviestipalvelua tarjoava sovellus. Koska nuoret ovat verkossa ja ...
Työyhteisön WhatsApp-ryhmän merkitys yhteisöllisyyden kokemukselle – kyselytutkimus vuorotyötä tai epäsäännöllistä työaikaa tekeville
(2020)
Sosiaalisen median rooli osana työelämää on kasvanut vauhdilla. Se on paitsi suuri työllistäjä myös yleinen työväline, vapaa-ajan käytöstä puhumattakaan. Teknologian kehitys on tuonut ihmisiä lähelle toisiaan fyysisestä ...
Vaikuta valveutuneesti, viesti vastuullisesti - Tarkistuslistasta tukea kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan brändilähettilään työhön?
(2023)
Brändilähettiläiden käyttö on kasvavassa suosiossa kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan markkinoinnin tehokeinona. Työhön kuuluu niin lainsäädäntöön kuin eettisiin näkökulmiin liittyviä vastuita ja velvoitteita. Alalla ...
Kansainvälinen yhteisöllisyys ja arvon yhteisluominen osana jälleenmyyjien asiakaskokemusta
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää toimeksiantajan jälleenmyynnin asiakaskokemusta yhteisöllisyyden ja arvon luomisen teemat huomioiden. Opinnäytetyö on toteutettu tutkimuksellisena kehitysprosessina, jossa kehittämis ...
Digitaalisen markkinointistrategian kehittäminen mikroyritykselle : case: Ledear Oy
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena kehittämistyönä ja se tehtiin toimeksiantona hyvinvointialan valmennusta sekä konsultointia tarjoavalle mikroyritykselle Ledear Oy:lle. Työn tarkoituksena oli tunnistaa ...
Pienyrittäjän digimarkkinointisuunnitelma
(2024)
Tutkimus keskittyy kehittämään yrityksen liiketoimintaa digitaalisen markkinointisuunnitelman avulla. Tavoitteena on parantaa näkyvyyttä ja houkutella potentiaalisia asiakkaita tehokkaammin. Opinnäytetyössä luodaan ...
Vetovoimaa varhaiskasvatukseen - kirjallisuuskatsaus työnantajamielikuvasta ja sen kehittämisestä varhaiskasvatuksessa
(2022)
Rekrytointi, työnantajamielikuva ja sosiaalinen media ovat kaikki sidoksissa toisiinsa. Organisaation hyvä maine ja myönteinen työnantajamielikuva houkuttelevat enemmän ja pätevämpiä osaajia. Rekrytointi ja siinä toteutetut ...