Haku
Viitteet 1-10 / 52
Sosiaalisen median B2B-markkinointisuunnitelma yritykselle X
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda sosiaalisen median B2B-markkinointisuunnitelma toimeksiantajalle, joka on Suomessa alansa johtava toimija B2B-markkinoilla. Opinnäytetyön tavoitteena oli kasvattaa toimeksiantajayrityksen ...
Viestintästrategia asiantuntijayritykselle
(2020)
Opinnäytetyössä käsiteltiin pienen B2B-asiantuntijayrityksen ulkoista viestintää. Työn tarkoituksena oli selvittää, miten asiantuntijayritys voi hyödyntää sosiaalista mediaa ja sisältömarkkinointia viestinnässään. ...
Pk-yrityksen sosiaalisen median strategia : case: Kuukausipesu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda toimeksiantajayrityksen uuteen pilotointiin toimiva sosiaalisen median strategia. Päätavoitteena on pilotoinnin uusasiakashankinta sosiaalisen median kanavien kautta. Sosiaalisen ...
Markkinointimateriaalina yritysopas BP hair Oy:lle
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää BP hair Oy-brändin identiteettiä ja tunnettavuutta sisältömarkkinoinnin keinoin. Yhteistyöyrityksenä opinnäytetyölle toimi BP hair Oy. Kehitysehdotuksena ...
Yritys X:n digimarkkinointi sosiaalisen median kanavissa
(2020)
Digimarkkinointi yrityksissä on laaja sekä monivaiheinen prosessi. Tämän päivän digimarkkinointiin kuuluu verkkosivusto, hakukoneoptimointi ja sisältömarkkinointi, hakusanamainonta, sosiaalisen median verkkokanavat, somen ...
Brändin vahvistaminen sosiaalisen median markkinoinnin keinoin
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin elämyslahjakortteja tarjoavalle yritykselle, jolle sosiaalisen median käyttö liiketoiminnassa tuotti haasteita. Opinnäytetyön tavoitteena oli antaa toimeksiantajalle kehitysehdotuksia, joiden avulla ...
Social Media Development and Sponsorship Groundwork for a Professional Athlete
(2020)
The objectives of this thesis were to establish the personalized social media beginner's plan as well as create the sponsorship groundwork plan for an athlete. The purpose of these plans is to have flexible structures to ...
Sponsorikuvioiden muotoileminen
(2020)
Työn tavoite oli edistää yksityisen alppihiihtotiimin Alpinerace Team Finlandin sponsorikuvioiden muodostamista. Tiimissä oli puhuttu siitä, että urheilijat voisivat tehdä varainhankintaa yhdessä, ja tiimin valmennusta ...
Instagramin rooli brändinrakennuksessa pienissä suomalaisissa kosmetiikkayrityksissä
(2020)
Opinnäytetyössä perehdyttiin Instagramin rooliin brändinrakennuksessa pienissä suomalaisissa kosmetiikkayrityksissä. Sosiaalinen media ja markkinoinnin digitalisoituminen ovat luoneet uu- sia haasteita markkinoinnin saralla, ...
Artistin henkilöbrändin kehittäminen sosiaalisessa mediassa sisältömarkkinoinnin keinoin: Case Vesa Holmala
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, minkälainen sisältömarkkinointi vaikuttaa sosiaalisen median kanavissa henkilöbrändäämiseen ja tulokselliseen artistikuvan kehittämiseen. Tarkoituksena oli myös esittää toimeksi ...