Haku
Viitteet 1-7 / 7
Lasten tunnetaitojen vahvistaminen luovien toimintojen avulla
(2019)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luovien ja toiminnallisten menetelmien avulla vahvistaa 4−6-vuotiaiden lasten tunteiden ilmaisua ja käsitellä tunnetaitoja. Tavoitteena oli, että lapset saisivat harjoitusta ...
Osallistava luova toiminta päiväkodissa
(2019)
Toiminnallisen opinnäytetyön aiheena oli osallistavan toiminnan ohjaaminen varhaiskasvatuksessa luovia menetelmiä käyttäen. Opinnäytetyön tutkimuskysymyksenä oli: Esiintyykö lasten osallisuutta käytettäessä luovia toimintoja ...
Esiopetusikäisten lasten tunnetaitojen vahvistaminen varhaiskasvatuksessa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää varhaiskasvatuksen henkilökunnalle tunnekasvatus-malli, jonka avulla esiopetusikäisten lasten tunnetaitoja saadaan vahvistettua erilaisia toiminnallisia ja luovan ilmaisun menetelmiä ...
”Olihan sulla kivaa, mä näin!”: Musiikki-, tanssi- ja draamatoimintaa esiopetusikäisille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa helposti lähestyttäviä, matalan kynnyksen luovien toimintojen harjoitteita esiopetusikäisillä. Harjoitteiden toteuttamisiin ei tarvita mitään erityisiä materiaaleja tai ...
Unelmien päiväkotipäivä : lasten ajatuksia
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda osallistava toimintaprojekti Haituloiden päiväkodin Kettujen esiopetusryhmälle. Tavoitteena oli saada lapsilta mahdollisimman paljon erilaisia ajatuksia siitä, millainen olisi ...
Luovien taitojen kehittäminen kotikasvatuksen avulla maahanmuuttajataustaisten lasten oppimisen tukemisena
(2021)
Opinnäytetyössämme keskitymme siihen, kuinka luovia menetelmiä voidaan käyttää varhaiskasvatusikäisten maahanmuuttajataustaisten lasten kotikasvatuksessa keinona oppimisen tukemiseksi. Maahanmuuttajataustaisten lasten määrä ...
Virtaa Kohtaamistaiteesta
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2023)
Kohtaamistaide on strukturoitua, moniaistista, ryhmämuotoista taidetoimintaa, jossa arvostuksella on keskeinen rooli sekä vuorovaikutuksessa ryhmäläisten ja ohjaajan kesken että taiteen tekemisessä ja kokemisessa. Tässä ...