Haku
Viitteet 1-10 / 439
Hiuskosmetiikan ainesosien koulutus parturi-kampaajille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä parturi-kampaajien tietoa hiuskosmetiikassa yleisesti käytettävistä ainesosista. Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Suomen Hiusyrittäjät ry, joka halusi vastata jäsenistönsä toiveeseen ...
Meikkipohjatuotteiden raaka-aineopas verkkokaupan asiakkaille
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä meikkipohjatuotteiden raaka-aineopas vastuullisen kosmetiikan verkkokauppa Koreina Oy:lle. Toimeksiantaja halusi tarjota parempaa palvelua ja tieteeseen pohjautuvaa tietoa raaka-aineista ...
Kosmetiikan raaka-aineiden eettisyys
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda kokonaiskuva kosmetiikka-alan eettisyydestä ja tuottaa sen perusteella aiheesta luentomateriaalit opetuskäyttöön. Luentomateriaalien tarkoituksena oli lisätä ...
Kosmetiikan herkistävät ainesosat
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää herkän ihon ominaisuuksia, tunnusmerkkejä ja ihon herkistymiseen johtavia tekijöitä. Tavoitteena oli suunnitella teorian pohjalta Vantaan ja Keravan Allergia- ...
Aistinvarainen arviointi kosmetiikassa
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen työ aistinvaraisesta arvioinnista ja sen hyödyntämisestä kosmetiikka-alalla. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä alan suomen- sekä englanninkielistä lähdeaineistoa hyödyntäen oppimateriaalia ...
Brändin tunnettavuuden nostattaminen 360°-markkinoinnilla Case: Luxie Beauty
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Nordic Beauty Import OY:n (NBI) käyttämää uudenlaista lanseeraustapaa ja sen toimivuutta uuden brändin tunnettavuuden nostattamiseksi. NBI lanseerasi meikkisivellinsarja Luxie Beautyn ...
Markkinoinnin kehitysehdotus kosmetiikkabrändille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda kehitysehdotus ranskalaisen kosmetiikkabrändin L’Occitane en Provencen markkinoinnille. Yhteistyökumppanina opinnäytetyössä oli brändiä Suomeen maahantuova yritys L’Occitane ...
Markkinointimateriaalina yritysopas BP hair Oy:lle
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää BP hair Oy-brändin identiteettiä ja tunnettavuutta sisältömarkkinoinnin keinoin. Yhteistyöyrityksenä opinnäytetyölle toimi BP hair Oy. Kehitysehdotuksena ...
Kosmetiikan verkkokaupan ominaisuuksien vaikutus ostopäätökseen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mitkä kosmetiikan verkkokauppojen ominaisuudet vaikuttavat ostopäätökseen. Lisäksi haluttiin tarkastella iän, päätelaitteen ja ostotiheyden merkitys ostopäätökseen vaikuttaviin ...
Luonnonkosmetiikkaan perehdyttävä opas luontaistuotemyymälän henkilökunnalle
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä kattava opas luonnonkosmetiikasta. Opas annetaan toimeksiantajan, eli Lauttasaaressa sijaitsevan Life -myymälän (Life Lauttis) henkilökunnan käyttöön. Työn tarkoituksena oli antaa ...