Haku
Viitteet 1-10 / 23
Enhancing efficiency in Large Business taxation through customer interaction
(2019)
Lopputyön tarkoituksena oli tutkia asiakasvuorovaikutuksen merkitystä suuryritysten veroasioiden hoitamisessa Suomen Verohallinnossa (VERO). Globalisaatio ja digitalisaatio ovat luoneet julkiselle sektorille paineita lisätä ...
Älä oleta – viesti vakuuttavasti
(2021)
Opinnäytetyö on tehty Tecalemit Oy:lle. Tecalemit Oy on suomalainen autokorjaamolaitteiden maahantuonti-, myynti- ja huoltoyritys. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää Tecalemit Oy:n toiminnan haasteet ja antaa ...
Verkostomainen projektityöskentely : Uudenmaan digituen toimintamallin rakentaminen
(2019)
Kuluvan vuosikymmenen aikana sähköiset palvelut ja niiden käyttö on yleistynyt. Digitaalisten palvelujen ensisijaisuudesta on myös linjattu Valtiovarainministeriön taholta. Syksyllä 2018 viisi alueellista digituki-pilottia ...
Viestinnän yhteiskehittäminen : Case: Suomen Golfliitto
(2019)
Viestintä kehittyy jatkuvasti. Sitä kehitetään tietoisesti ja se muuttuu ympäristön mukana. Käsitys oman organisaation viestinnän toteutumisesta voi olla kaukana todellisuudesta eikä tätä aina tiedosteta. Viestintää voidaan ...
Työilmapiirin parantaminen esimiestyötä kehittämällä : case: Vesijärven Auto Oy
(2019)
Työilmapiiri koskettaa jokaista työntekijää ja työnantajaa organisaation koosta riippumatta. Hyvän työilmapiirin syntyminen on jokaisen vastuulla ja siitä saatavat hyödyt ovat kiistattomia. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena ...
Viestintä perhekeskus kehittämisen tukena
(2020)
Opinnäytetyössä kuvataan perhekeskuksen kehittämistä viestinnän keinoin. Perhekeskus kehittämisen tueksi kehitetään viestintäsuunnitelma. Suunnitelman avulla tuetaan vaikuttavaa viestintää ja perhekeskus toimintamallin ...
Ympäristövastuullisuus näkyväksi : Asiakasviestinnän ja vaikuttamiskeinojen kehittäminen palvelumuotoilun avulla ravintolakontekstissa
(2020)
Ruoka on tärkeä osa arkielämää ja muodostaa 20-25 % suomalaisen kuluttajan ilmastovaikutuksesta. Ulkona syömisen ja lounasruokailun kautta myös ravintoloissa tehdään päivittäisiä ruokavalintoja. Kuluttajat ovat yhä ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen digitaalisen asiakasviestinnän kehittämisessä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kohdeorganisaation digitaalisen asiakasviestinnän kehittäminen hyödyntäen palvelumuotoilun menetelmiä. Tavoitteena oli selvittää, mitkä palvelumuotoilun menetelmät soveltuvat viestinnän ...
Yhteisistä haasteista kohti yhteisiä onnistumisia: Hankeviestinnän konseptin kehittäminen Laurea-ammattikorkeakoululle palvelumuotoilun avulla
(2021)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoitus oli kehittää Laurea-ammattikorkeakoululle hankeviestinnän konsepti, joka auttaa hankkeiden projektipäälliköitä ja Laurean markkinointitiimiä tekemään vaikuttavampaa viestintää ...
Asiakasymmärryksen hyödyntäminen strategisessa viestinnässä
(2021)
Asiakkaiden rooli digitalisoituvassa yhteiskunnassa korostuu. Menestyvän organisaation taustalla on yhä useammin asiakaslähtöinen ajattelutapa, joka huomioi asiakkaiden tarpeet toiminnassa. Samaan aikaan strategisessa ...