Haku
Viitteet 1-6 / 6
Osallistavaa oppimista Fuusio-menetelmän keinoin
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee fuusio-oppimista kolmesta eri näkökulmasta, eli teemoista. Näiden teemojen alta löytyy työn teoreettinen viitekehys. Kolme teemaa ovat osallisuus, oppiminen sekä tulevaisuus koulutuksen ja työn ...
Digitalisaatio itseohjautuvan oppimisen välineenä hius- ja kauneudenhoitoalalla
(2019)
Opinnäyteyön tarkoituksena oli selvittää, minkälaiset digitaaliset ratkaisut tukisivat hius- ja kauneudenhoitoalan opiskelijoiden itseohjautuvaa oppimista. Opiskelijoille suunnatulla kyselyllä pyrittiin selvittämään hius- ...
Varhaiskasvatuksen oppimisympäristöjen edistäminen fyysisesti ja vuorovaikutuksellisesti esteettömiksi
(2019)
Tämä opinnäytetyö on tehty yhteistyössä Hyvinkään kaupungin varhaiskasvatuksen Oppimisympäristöjen edistäminen fyysisesti ja vuorovaikutukseltaan esteettömiksi -hankkeen kanssa. Hankkeessa innovoidaan oppimisympäristöjen ...
Metsän vuosi : moniaistisuutta ja osallisuutta tukeva pedagoginen toimintavinkkiopas varhaiskasvatukseen
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyön tuotoksena toteutettiin pedagoginen Metsän vuosi -niminen toimintavinkkiopas, joka sisältää vuoden kiertokulkua myötäileviä moniaistisia toimintavinkkejä varhaiskasvatuksen käyttöön. Oppaan ...
Päiväkirjaopinnäytetyö varhaiskasvatuksen opettajana
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on toteuttaa, arvioida ja kehittää temaattista, ilmiöpohjaista työskentelytapaa varhaiskasvatuksen opettajan työssä monikulttuurisessa ryhmässä päiväkodissa.
Opinnäytetyö on toteutettu ...
Oppimisympäristöt Kangasalan varhaiskasvatuksen sekä esiopetuksen resurssina
(2023)
Opinnäytetyö toteutettiin kehittämistyönä yhteistyössä Kangasalan kaupungin varhaiskasvatuksen kanssa. Tarkoituksena oli tuottaa materiaali, jonka avulla voidaan tehokkaasti yhtenäistää kaupungin eri varhaiskasvatusyksiköiden ...