Haku
Viitteet 1-10 / 149
Enhancing engagement through employee experience design
(2019)
Työnantajat kilpailevat työmarkkinoilla houkutellakseen ja pitääkseen parhaat kyvyt. Globaalit trendit kuten työntekijöiden kansainvälinen liikkuvuus, organisaatioiden kasvava läpinäkyvyys ja teknologiset muutokset lisäävät ...
Improving solution selling process with service design methods
(2019)
Service design is well-recognized for the facilitation of healthy communication and collaboration between service provider and customer but there is not much literature available that focuses to analyse the application of ...
Jäsenpalvelujen kehittäminen palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen – Case JHL
(2019)
Yhteiskunnan jatkuvissa muutoksissa myös työelämä on muutoksen kourissa. Työsuhteet ovat entistä monimuotoisempia ja vain harva tekee enää pitkää työuraa saman työnantajan palveluksessa. Moni kaipaa haastavissa tilanteissa ...
Enhancing efficiency in Large Business taxation through customer interaction
(2019)
Lopputyön tarkoituksena oli tutkia asiakasvuorovaikutuksen merkitystä suuryritysten veroasioiden hoitamisessa Suomen Verohallinnossa (VERO). Globalisaatio ja digitalisaatio ovat luoneet julkiselle sektorille paineita lisätä ...
Digitalisoituvaa opetusta tukemassa. Aalto-yliopiston Teacher Hub -palvelupisteen käynnistäminen.
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin sitä, minkälaisia tukitarpeita Aalto-yliopiston opetushenkilökunnalla on koskien digitalisoituvaa opetusta sekä pyrittiin kehittämään palvelumuotoilun keinoin opettajan arkisista tarpeista lähtevä ...
"Me tarvitaan innovatiivisia tuotekehitysjuristeja": kuinka palvelumuotoilun käyttöönotto muuttaa organisaatiota?
(2019)
Finanssiala on murroksessa. Alan yritysten kilpailu keskittyy yhä enemmän asiakaskokemukseen ja digitaalisiin palveluihin. Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia on ottanut ensimmäiset askeleet ...
Nuorten yrittäjien jäsenyyskokemuksen kehittäminen
(2019)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tavoitteena oli nuorten yrittäjien jäsenyyskokemuksen kehittäminen asiakaskeskeistä palvelulogiikkaa hyödyntäen ja se toteutettiin Suomen Yrittäjien (SY) toimeksiannosta. Kehittämistehtävä ...
GDPR uuden palvelukonseptin mahdollistajana
(2019)
Henkilötietojen käsittelyä pyritään maailmanlaajuisesti yhä enemmän sääntelemään ja valvomaan lainsäädännön kautta. Koska eri maiden käytännöt kuitenkin ovat olleet toisistaan poikkeavat, ryhdyttiin EU-tasolla luomaan ...
Viestinnän yhteiskehittäminen : Case: Suomen Golfliitto
(2019)
Viestintä kehittyy jatkuvasti. Sitä kehitetään tietoisesti ja se muuttuu ympäristön mukana. Käsitys oman organisaation viestinnän toteutumisesta voi olla kaukana todellisuudesta eikä tätä aina tiedosteta. Viestintää voidaan ...
Esimiehen ja johdettavan välisen luottamuksen kehittyminen vaihtuvissa tiimeissä - esimerkkinä matkustamohenkilökunta
(2019)
Tämän kehittämistyön tavoitteena on lisätä ymmärrystä nopean luottamuksen kehittymisestä vaihtuvissa tiimeissä. Tutkimuskysymyksenä on, miten esimies voi vaikuttaa esimiehen ja johdettavan väliseen nopeaan luottamuksen ...