Haku
Viitteet 1-10 / 41
Markkinointisuunnitelma
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli laatia kattava markkinointisuunnitelma aurinkopaneeleita ja ilmanvaihtopumppuja myyvälle ja asentavalle yritykselle. Tavoitteena oli tehdä yritykselle toimiva ja helposti käytettävä ...
Markkinoinnin kehitysehdotus kosmetiikkabrändille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda kehitysehdotus ranskalaisen kosmetiikkabrändin L’Occitane en Provencen markkinoinnille. Yhteistyökumppanina opinnäytetyössä oli brändiä Suomeen maahantuova yritys L’Occitane ...
Z-sukupolven tavoittava vaikuttajamarkkinointi
(2019)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää suomalaisen Z-sukupolven sosiaalisen median käyttöä sekä mieltymyksiä kosmetiikan vaikuttajamarkkinointiin liittyen. Z-sukupolven mieltymyksiä tarkasteltiin kolmikantaisesti: ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä sosiaalisen median markkinointisuunnitelma yritykselle Engaio Digital ja tehdä heille Facebook mainontaa. Opinnäytetyössä tutkitaan käsitteitä markkinoinnista, digitaalisesta markkinoinnista ...
Tekoälyn hyödyntäminen mainonnassa
(2019)
Opinnäytetyö käsittelee tekoälyn roolia mainonnassa, Suomen johtavan mainostoimiston näkökulmasta. Opinnäytetyössä käsitellään mainostoimistojen valmiuksia hyödyntää tekoälyä nyt ja tulevaisuudessa, valottaen hieman alan ...
Markkinointisuunnitelma sisustusalan yritykselle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä markkinointisuunnitelman eri vaiheisiin sekä toimintatapoihin. Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia markkinointisuunnitelmia sisustustuotteita myyvälle yritykselle. Näiden toimintatapojen ...
Markkinointisuunnitelma: Antinluoma & Muukkonen Oy
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma, josta Antinluoma & Muukkonen Oy saisi realistista ja oikeaoppista hyötyä juuri alkaneen liiketoiminnan markkinointiin. Tavoitteen toteutumiseksi työssä on ...
Markkinoinnin automaatioiden luominen Yritys X:lle Custobar-alustassa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään markkinoinnin automaatioviesteihin sekä niiden hyödyntämiseen Yritys X:n markkinoinnin kehittämisessä. Automaatioviestit on toteutettu käyttäen pohjana Custobarin markkinointialustaa. ...
Asiakashankinta ja positiivisen näkyvyyden lisääminen tapahtuman avulla
(2019)
Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoitus oli löytää hyväntekeväisyys- ja liikuntatapahtuman avulla tavat saada positiivista näkyvyyttä ja asiakkaita toimeksiantajalle Ilona Liikunta Oy:lle. Tavoitteena oli tilaisuuden avulla ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen pienen yrityksen markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella markkinointia sosiaalisessa mediassa ja kuinka sitä voisi käyttää hyväksi pienen yrityksen markkinoinnissa. Toimeksiantajana oli Smartdog Oy, joka tarjoaa erilaisia tieteelliseen ...