Haku
Viitteet 1-10 / 52
Asiakasprofiilin luominen: Case Hotelli Teltta
(2019)
Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda asiakasprofiilit Hotelli Teltalle palvelumuotoilun keinoja käyttäen. Tutkimus toteutettiin lokakuussa 2019. Tutkimuksen tavoitteena oli luoda ymmärrys kohdeyrityksen ...
Tuska-festivaalin talkootyön uudelleenkonseptointi yhteisöhankkeeksi
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda yhteisöhankkeeksi uudelleenmuotoiltu konsepti Tuska-festivaalin talkootyön järjestämiseen. Tarkoituksena oli kehittää käytettävä ja ajanmukainen toimintamalli, jolla toimeksiantaja ...
Pakopeli palvelumuotoilun keinoin Case: Dangerous Cargo
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda palvelumuotoilun keinoin opettavainen ja innostava pakopeli, joka on asiakaskokemukselta ensiluokkainen ja jättää pelaajille muistijäljen. Hyvä asiakaskokemus ja muistijälki auttavat ...
Asiakkaan arvon muodostuminen palveluiden kehittämisen pohjana – case IT alan yritys
(2019)
Markkinat elää tällä hetkellä vahvaa murrosta. Palveluiden digitalisoituminen on pakottanut yrityksiä pohtimaan strategiaansa uudelleen. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella toimeksiantajayrityksen pienten ja ...
Designing a concept for a vinyl record store
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella yksinkertainen konsepti vinyylilevykaupalle. Ajatuksena oli tuoda työssä esille tärkeimmät ja perusteellisimmat asiat levykaupan palvelun suunnittelussa sekä yrityksen ...
Jäsenpalvelujen kehittäminen palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen – Case JHL
(2019)
Yhteiskunnan jatkuvissa muutoksissa myös työelämä on muutoksen kourissa. Työsuhteet ovat entistä monimuotoisempia ja vain harva tekee enää pitkää työuraa saman työnantajan palveluksessa. Moni kaipaa haastavissa tilanteissa ...
Perehdytyksen kehittäminen käyttäytymistaloustieteen ja palvelumuotoilun keinoin
(2019)
Onnistunut perehdytys lisää tulokkaan työnimua, sitoutumista ja työhyvinvointia ja vähentää työvoiman vaihtuvuutta. Perehdytyksen arvioidaankin vähitellen kasvavan rekrytoinnin kaltaiseen, strategiseen rooliin yrityksissä. ...
Enhancing efficiency in Large Business taxation through customer interaction
(2019)
Lopputyön tarkoituksena oli tutkia asiakasvuorovaikutuksen merkitystä suuryritysten veroasioiden hoitamisessa Suomen Verohallinnossa (VERO). Globalisaatio ja digitalisaatio ovat luoneet julkiselle sektorille paineita lisätä ...
Myyntinäyttelyn asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2019)
Opinnäytetyö käsitteli palvelun asiakaskokemuksen kehittämistä kohdeorganisaation palvelussa. Kehittämisen kohteena oli ammattikeittiöiden kokonaistoimittaja Dieta Oy:n tarvikemyyntinäyttely. Opinnäytetyön tavoitteena oli ...
Digitalisoituvaa opetusta tukemassa. Aalto-yliopiston Teacher Hub -palvelupisteen käynnistäminen.
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin sitä, minkälaisia tukitarpeita Aalto-yliopiston opetushenkilökunnalla on koskien digitalisoituvaa opetusta sekä pyrittiin kehittämään palvelumuotoilun keinoin opettajan arkisista tarpeista lähtevä ...