Haku
Viitteet 1-10 / 882
Henkilöstöjohtaminen ja työn imu Delicatessen-ravintoloissa
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsitteli henkilöstöjohtamista ja työn imua toimeksiantajayrityksessä. Opinnäytetyöllä oli kolme tavoitetta. Ensimmäisenä tavoitteena oli selvittää toimeksiantajayrityksen työntekijöiden näkemykset ...
Perehdytysoppaan kehittäminen Parkinmäen palvelutalon tukipalvelutyöntekijöille
(2020)
Tämä opinnäytetyö oli toiminnallinen kehittämistehtävä. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Parkinmäen palvelutalon tukipalvelutiimille perehdytysopas. Nykyiset perehdytysmateriaalit kaipasivat päivittämistä ja koontia ...
Markkinointiprosessin kehittäminen prosessikuvauksen avulla
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäyteyön tarkoitus oli toteuttaa Clas Ohlsonin markkinoinnin prosessin prosessikaavio sekä kehittää siitä paranneltu versio viitekehystä ja tutkimusmenetelmiä hyödyntäen. Tavoitteena oli selvittää, ...
Relationship marketing as a tool to improve business activities at Helsinki Bakery
(2020)
Nowadays, with the trend of globalization, the service industry is becoming more competitive and complex. Hence, building a strong relationship with customers as well as maintaining cus- tomer satisfaction and loyalty are ...
Hotellin vastaanoton perehdyttämisen kehittäminen : Case Break Sokos Hotel Flamingo
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää hotellin vastaanoton perehdyttämisen nykyinen tilanne sekä luoda uusi perehdyttämissuunnitelma Break Sokos Hotel Flamingon vastaanottovirkailijoille. Hotellin vastaanotossa oli ...
Virkistyspäivien vaikutus työhyvinvointiin
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee työhyvinvointia ja kuinka organisaation henkilöstölleen järjestämät tyhy-tapahtumat vaikuttavat henkilöstön työhyvinvointiin? Opinnäytetyön tarkoitus on luoda kehitysehdotuksia, kuinka kehittää ...
Ravintoloiden raaka-ainehankinnat: Ravintolaryhmä Oy
(2020)
Opinnäytetyö on laadullinen tutkimus ravintoloiden raaka-ainehankinnoista. Tutkimus toteutettiin puolistrukturoidun haastattelun avulla. Opinnäytetyössä tutkittiin, miten Ravintolaryhmään kuuluvat ravintolat hyötyvät ryhmään ...
Brändin vahvistaminen sosiaalisen median markkinoinnin keinoin
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin elämyslahjakortteja tarjoavalle yritykselle, jolle sosiaalisen median käyttö liiketoiminnassa tuotti haasteita. Opinnäytetyön tavoitteena oli antaa toimeksiantajalle kehitysehdotuksia, joiden avulla ...
Creating an effective digital marketing plan for a small new coffee shop: ChoCoCha
(2020)
Today, with the development of the Internet, people spend a great amount of time online carrying out searches, checking social media, and shopping online. Customers surf the Internet to look for products and services that ...
Asiakastyytyväisyystutkimus: Case Ravintola Deli
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin asiakastyytyväisyystutkimus Pohjois-Tapiolan ravintola Delille. Ravintola Deli on S-ryhmän ketjuravintola. Samoissa tiloissa ravintolan kanssa toimii myös ravintola Fafa’s. Ravintolan ...