Haku
Viitteet 1-10 / 98
Asiakaskokemukset silkkipaino- ja brodeerauspalvelun kehittämiseksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Kasipaino Oy:n asiakastyytyväisyyden nykytila erilaisten asiakaskokemuksien kokemana ja tarkoituksena oli saada tyytyväisyyden lisäksi kehitysideoita palvelun laadun varmistamiseksi. ...
Producer’s role in game development and how to coach students for it
(2019)
After many years of growth in turnover the video-game industry in Finland has become more stable in numbers since 2016. International competition has been getting harder, and consumers more demanding. At the same time new ...
CampusOnlinen verkkopalvelun käytettävyyden arviointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli löytää ammattikorkeakoulujen opintotarjontaportaalina toimivasta verkkopalvelusta käytettävyysongelmia, jotta kyseisen verkkopalvelun käyttäjillä olisi tulevaisuudessa sen kanssa entistä ...
Enhancing engagement through employee experience design
(2019)
Työnantajat kilpailevat työmarkkinoilla houkutellakseen ja pitääkseen parhaat kyvyt. Globaalit trendit kuten työntekijöiden kansainvälinen liikkuvuus, organisaatioiden kasvava läpinäkyvyys ja teknologiset muutokset lisäävät ...
Kryptovaluutat - uhat ja mahdollisuudet
(2020)
Treidaamisen suosio on ollut hurjassa nousussa viime aikoina. Treidaaminen mahdollistaa parhaimmillaan ajasta ja paikasta riippumattoman omatoimisen työskentelyn, josta moni nykyihminen vain haaveilee. Tämän tutkimuksen ...
Musahotelli Oy:n langattoman lähiverkon kehittäminen
(2019)
Yhä useammat pienyritykset tarjoavat asiakkailleen lisäpalveluna langatonta verkkoyhteyttä, yleensä Wi-Fi-teknologialla toteutettuna. Tämän avulla asiakkaat pääsevät Internetiin ja hyödyntämään siihen liittyviä toimintoja ...
Game Development with Unreal Engine 4
(2020)
Thesis’ purpose was to build a game prototype and describe its working parts. The thesis was a part of a bigger entity and it focused mainly on character animation, artificial intelligence and combat mechanics. This project ...
Seksuaalinen häirintä ja sen ennaltaehkäisy lasten ja nuorten urheilussa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa epäasiallisen käytöksen ja seksuaalisen häirinnän ennaltaehkäisyn keinoja urheilussa. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa Et Ole Yksin- hankkeelle tietoa, jota he voivat hyödyntää ...
Improving Overcomer's Arena online presence through design
(2020)
It is vital for organizations to maintain a strong online presence for them to attract the attention of their potential users. The purpose of this research was to create a website for Overcomers’ Arena that aids their ...
GDPR:n osoitusvelvollisuuden toteuttaminen organisaatiossa
(2019)
Nykypäivänä, alati kehittyvässä ja kansainvälistyvässä teknologiaympäristössämme yrityksen sitoutuminen henkilötietojen turvalliseen ja oikeaoppiseen käsittelyyn kasvaa jatkuvissa määrin. Samalla yrityksen tarve omata ...