Haku
Viitteet 1-10 / 98
Markkinointisuunnitelma
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli laatia kattava markkinointisuunnitelma aurinkopaneeleita ja ilmanvaihtopumppuja myyvälle ja asentavalle yritykselle. Tavoitteena oli tehdä yritykselle toimiva ja helposti käytettävä ...
Markkinointiprosessin kehittäminen prosessikuvauksen avulla
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäyteyön tarkoitus oli toteuttaa Clas Ohlsonin markkinoinnin prosessin prosessikaavio sekä kehittää siitä paranneltu versio viitekehystä ja tutkimusmenetelmiä hyödyntäen. Tavoitteena oli selvittää, ...
Markkinoinnin kehitysehdotus kosmetiikkabrändille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda kehitysehdotus ranskalaisen kosmetiikkabrändin L’Occitane en Provencen markkinoinnille. Yhteistyökumppanina opinnäytetyössä oli brändiä Suomeen maahantuova yritys L’Occitane ...
Pk-yrityksen sosiaalisen median strategia : case: Kuukausipesu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda toimeksiantajayrityksen uuteen pilotointiin toimiva sosiaalisen median strategia. Päätavoitteena on pilotoinnin uusasiakashankinta sosiaalisen median kanavien kautta. Sosiaalisen ...
Markkinointimateriaalina yritysopas BP hair Oy:lle
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää BP hair Oy-brändin identiteettiä ja tunnettavuutta sisältömarkkinoinnin keinoin. Yhteistyöyrityksenä opinnäytetyölle toimi BP hair Oy. Kehitysehdotuksena ...
Työnantajabrändin kehittäminen B2B-myyntiorganisaatiossa – Case Suomi Mediaplanet Oy
(2020)
Kilpailu osaajista työntekijämarkkinoilla kasvaa jatkuvasti, ja erityisesti tietyillä aloilla osaajapula on suuri. Menestyäkseen yritysten on kiinnitettävä potentiaalisten työntekijöiden huomio ja sitoutettava heidät ...
Pienyrityksen markkinointistrategia myynnin ja asiakashankinnan tehostamiseksi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointistrategia pienyrityksen myynnin ja uusasiakashankinnan tehostamiseksi. Opinnäytetyössä tutustuttiin erilaisiin keinoihin ja työkaluihin, joiden avulla myynti ja ...
Social Media Development and Sponsorship Groundwork for a Professional Athlete
(2020)
The objectives of this thesis were to establish the personalized social media beginner's plan as well as create the sponsorship groundwork plan for an athlete. The purpose of these plans is to have flexible structures to ...
Instagramin rooli brändinrakennuksessa pienissä suomalaisissa kosmetiikkayrityksissä
(2020)
Opinnäytetyössä perehdyttiin Instagramin rooliin brändinrakennuksessa pienissä suomalaisissa kosmetiikkayrityksissä. Sosiaalinen media ja markkinoinnin digitalisoituminen ovat luoneet uu- sia haasteita markkinoinnin saralla, ...
Markkinointisuunnitelma Tallalle
(2020)
Opinnäytetyön tavoite oli toteuttaa käytännöllisiä muutoksia ja kehittämisehdotuksia toimeksiantajalle, puukenkäyritys Tallalle. Työn tarkoitus oli toimia työkaluna yritykselle sen myynnin kasvattamiseksi kansainvälisesti. ...