Haku
Viitteet 1-10 / 75
Asiakaspalvelukokemuksen parantaminen digitaalisen markkinoinnin ja brändimielikuvan rakentamisen keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa markkinointiin liittyviä toimeksiantoja yritykselle, jossa kirjoittaja työskentelee myyjänä. Työskentelyä seurataan päiväkirjamuotoisesti kymmenen viikon ajan. Jokaiselle ...
Tapahtumapilotti yhteiskuntavastuuhankkeesta: Case Nordea Bank Oyj
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajana toimivan Nordean yhteiskuntavastuuhankkeeseen liittyvää tapahtumakonseptia. Kehitettävä konsepti oli Oman talouden eväät-koulupäivä, joka on yksi monista Nordean ...
Yrityskulttuurimuotoilu : mitä se on ja miten sitä tehdään
(2020)
Yrityskulttuurimuotoilu tarkoittaa ihmislähtöistä ja muotoiluajattelua hyödyntävää tapaa luoda uusia, ja kehittää vanhoja, yrityskulttuuriin vaikuttavia arvoja, rakenteita ja käytäntöjä. Siinä hyödynnetään palvelumuotoilun ...
”Kaiken ei tarvitse olla täyskymppi, mutta jonkin täytyy olla 11” – Hotelliaamiaisen asiakaslähtöinen konseptointi pandemia-aikana
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa konkreettisia, asiakaskeskeisiä ehdotuksia hotellin aamiaiskokemuksen kehittämiseksi, jotta se kohtaisi paremmin asiakkaiden tarpeet ja toiveet, myös ...
Palvelumuotoilulla kestävää kehitystä: Esimerkkinä sisäministeriön tiekartta kestävälle kehitykselle
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli ymmärtää, miten palvelumuotoilua ja yhteiskehittämistä voidaan hyödyntää kohdeorganisaatiossa kestävän kehityksen edistämisessä ja siihen liittyvän strategisen muutoksen ...
Improving the Customer Experience at the Olympia Terminal of the Port of Helsinki
(2020)
Traditionally, the passenger terminals are considered merely as pass through venues. Port of Helsinki wants to change that conception and develop the port and its passenger terminals’ overall service offering, as well as ...
Tapahtuman järjestäjän opas - Case REDI Olympic Games
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella toimeksiantajalle, kauppakeskus REDI:lle tapahtuma sekä tapahtuman järjestäjän opas kyseisen tapahtuman järjestämiseksi. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä ...
Developing Employee Experiences with Service Design and Play : Case Personal Development Toolkit
(2020)
Employees are individuals with different roles, responsibilities, attitudes, goals, motivations, values, dreams. Such complexity must be acknowledged in the new way organizations design their relationship with employees, ...
Embedding user-centred design in policymaking at the UK Ministry of Justice
(2020)
Across the world, businesses and governments have increasingly been applying user-centred design methods to improve their efforts to deliver services that generate value for people.
In recent years, however, governments ...
Framework for Creating Ethical Older People Personas for the Development of Ambient Assisted Living Technologies
(2021)
Väestön ikääntyessä on EU:ssa pian enemmän yli 65-vuotiaita kuin työikäisiä. Tämä tulee olemaan haaste taloudelle, koska ei ole tarpeeksi ihmisiä huolehtimaan vanhemmasta väestöstä. Avustetun asumisen teknologiat, jotka ...