Haku
Viitteet 1-10 / 166
Tarinat osaksi yrityksen markkinointia -Markkinoinnin julkaisukalenterin kehittäminen viinimaahantuontiyritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä tarinoiden hyödyntämiseen markkinoinnissa ja tuottaa toimeksiantaja Wineworld Finland Oy:lle tarinallisen sisällön julkaisukalenteri, ideana jakaa tarinoita viineistä ja tuottajista. ...
Hotel Helkan esteettömien palveluiden kehittäminen
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimeksiantaja Hotel Helkan esteettömiä palveluita heidän invalidihuoneissaan ja niihin siirryttäessä. Opinnäytetyön tuloksina syntyneet kehitysehdotukset tarjoavat ...
Virtuaalitapahtuman markkinointikampanjan suunnittelu Facebookiin : Case Helsingin kiinalainen uusivuosi
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Helsingin tapahtumasäätiö. Tarkoituksena oli tutkia tapah-tuman sisäistä ja ulkoista toimintaympäristöä, syventyä kohderyhmään internet-kyselyn voi-min sekä vertailla muiden vastaavien ...
Perehdytysoppaan kehittäminen Parkinmäen palvelutalon tukipalvelutyöntekijöille
(2020)
Tämä opinnäytetyö oli toiminnallinen kehittämistehtävä. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Parkinmäen palvelutalon tukipalvelutiimille perehdytysopas. Nykyiset perehdytysmateriaalit kaipasivat päivittämistä ja koontia ...
Psyykkisen valmennuksen verkkokauppa palvelumuotoilun keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda verkkokauppa psyykkisen valmennuksen palveluita toteuttavalle INTO Health & Care Oy:lle palvelumuotoilun keinoin. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yrityksen asiakkaiden ...
Markkinointiprosessin kehittäminen prosessikuvauksen avulla
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäyteyön tarkoitus oli toteuttaa Clas Ohlsonin markkinoinnin prosessin prosessikaavio sekä kehittää siitä paranneltu versio viitekehystä ja tutkimusmenetelmiä hyödyntäen. Tavoitteena oli selvittää, ...
Relationship marketing as a tool to improve business activities at Helsinki Bakery
(2020)
Nowadays, with the trend of globalization, the service industry is becoming more competitive and complex. Hence, building a strong relationship with customers as well as maintaining cus- tomer satisfaction and loyalty are ...
Hotellin vastaanoton perehdyttämisen kehittäminen : Case Break Sokos Hotel Flamingo
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää hotellin vastaanoton perehdyttämisen nykyinen tilanne sekä luoda uusi perehdyttämissuunnitelma Break Sokos Hotel Flamingon vastaanottovirkailijoille. Hotellin vastaanotossa oli ...
Ravintoloiden raaka-ainehankinnat: Ravintolaryhmä Oy
(2020)
Opinnäytetyö on laadullinen tutkimus ravintoloiden raaka-ainehankinnoista. Tutkimus toteutettiin puolistrukturoidun haastattelun avulla. Opinnäytetyössä tutkittiin, miten Ravintolaryhmään kuuluvat ravintolat hyötyvät ryhmään ...
Brändin vahvistaminen sosiaalisen median markkinoinnin keinoin
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin elämyslahjakortteja tarjoavalle yritykselle, jolle sosiaalisen median käyttö liiketoiminnassa tuotti haasteita. Opinnäytetyön tavoitteena oli antaa toimeksiantajalle kehitysehdotuksia, joiden avulla ...