Haku
Viitteet 1-6 / 6
Web-pohjainen kanta-asiakassovellus : case: Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy
(2022)
Toiminnallisessa opinnäytetyössä digitaalisen palvelun ratkaisuehdotus toteutettiin Design Sprint -menetelmällä Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy:n kanssa. Tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa asiakasymmärryksellä ...
Tavaralahjoittajan mobiilisivun prototyyppi : case: Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy:lle kehitysehdotus, joka keskittyi toimeksiantajan Lahjoita tavaraa -verkkosivun uudistamiseen. Opinnäytetyö tehtiin Design Sprint -toteutuksena ...
Asiakkaan sitouttaminen käyttäjäprofiilin avulla- Case Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy:n digitaalisia palveluita ja löytää keinoja, joiden avulla sitouttaa asiakkaita enemmän. Tavoitteena oli kasvattaa asiakasymmärrystä ja ehdottaa ...
Sisäisen tilausjärjestelmän arviointi ja kehittäminen : case: Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy
(2022)
Työmme tavoitteena oli kartoittaa ja luoda sen pohjalta uusi prototyyppi Kierrätyskeskuksen sisäisestä tilausjärjestelmästä. Kierrätyskeskuksella oli selvä tarve saada uusi sisäinen tilausjärjestelmä nykyisen tilalle. ...
Lahjoittajan polun kehittäminen : case: Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy:n verkkosivujen lahjoittajan palveluita asiakkaalle helpommin saavutettaviksi parantaen yrityksen kilpailuasemaa markkinoilla. Design Sprint ...
Kierrätyskankaan uusi elämä - Case Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy
(2022)
Opinnäytetyömme tarkoitus oli luoda kierrätyskankaalle uusi elämä ja vähentää siten tekstiiliteollisuuden päästöjä. Toimeksiantajanamme toimii Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy. Loimme uuden konseptin, jolla voidaan ...