Haku
Viitteet 1-10 / 10
Asiakastyytyväisyyskysely kehitysvammaisten asumisyksikköön
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa kehitysvammaisten asumisyksikön asukkaille asiakastyytyväisyyskysely, joka mittasi asiakkaiden tyytyväisyyttä yrityksen palveluita kohtaan. Opinnäytetyön ...
Purposeful Client Work: the Justification of Creative Arts Therapy in Eating Disorder Recovery
(2019)
The purpose of this Bachelor’s Thesis was to find justifications for creative arts therapy use in eating disorder recovery. The aim was to produce information on the topic as well as offer some theory that could be utilized ...
Ikääntyvien palveluohjauksen nykytila ja digitaaliset kehittämismahdollisuudet
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää ikääntyvien palveluohjauksen nykytila ja kartoittaa sen digitalisoinnin mahdollisuuksia. Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä ymmärrystä siitä, millaista ikääntyvien palveluohjaus ...
Ei tullut tuluskukkaroa, tulikin takki : Asiakaslähtöisen työn kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyömme alkuperäisenä tarkoituksena oli kehittää asiakaslähtöistä työtapaa omassa organisaatiossamme eli lapsiperheiden sosiaalityön tukipalveluissa Sipoon kunnassa. Opinnäytetyö toteutettiin toimintatutkimuksena, ...
Asiakaslähtöinen asiakastyytyväisyyskyselylomake lastensuojelun sijaishuoltoon
(2020)
Opinnäytetyönäon asiakaslähtöisesti luoda yksityiseen lastensuojelulaitokseen sijoitetuille nuorille asiakastyytyväisyyskyselylomake, jonka avulla palvelua voidaan kehittää. Tavoitteena opinnäytetyön tekemisessä on saada ...
Kehittämishanke yhteistyössä Pelastusarmeijan asumispalveluiden kanssa siirtymävaiheen tukityössä – ”Se ei oo mikään ykspuoleinen iilimato.”
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, mitä kehitettävää on siirtymävaiheen tukityössä Pelastusarmeijan Helsingin asumispalveluyksiköissä palvelun käyttäjien näkökulmasta. Pelastusarmeijan strategia- työryhmässä koottiin ...
Tapaamispaikan asiakasprosessin yhtenäistäminen ja asiakaslähtöisyyden vahvistaminen Leanin menetelmin
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli yhtenäistää tapaamispaikan toimipisteiden asiakasprosessi asiakaslähtöiseksi Leanin menetelmin. Tavoitteena oli vahvistaa tapaamispaikkojen toimipisteiden asiakaslähtöisyyttä ja lisätä arvoa ...
Asiakkaiden kokemuksia kuntouttavasta työtoiminnasta osallistumisen ja kehittämisen näkökulmista
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli saada tietoa asiakkaiden kokemuksista kuntouttavasta työtoiminnasta osallistumisen ja kehittämisen näkökulmista. Tutkimustulosten myötä palveluntuottaja sai tietoa siitä, minkälaisina asiakkaat ...
Toimintatutkimus asiakaspalautejärjestelmän kehittämisestä Perhetalo Joutsikkiin
(2020)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimintatutkimuksena, jonka tarkoituksena oli kuvata Perhetalo Joutsikin asiakaspalautejärjestelmän suunnittelemista ja kehittämistä. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää asiakaspalautejärjestelmä ...
Sosiaali- ja terveysalan ammattilaisten kohtaaminen Pikku-Veturissa : "Totta maar sillä oli merkitystä!"
(2019)
Opinnäytetyömme tavoitteena oli selvittää yhteistyökumppanimme avoin päiväkoti Pikku-Veturin asiakkaiden mielipiteitä eri sosiaali- ja terveysalan ammattilaisten kohtaamisesta Pikku-Veturissa. Tarkoituksenamme oli tuottaa ...