Haku
Viitteet 1-10 / 107
Ruoan Retail-palvelut ja muut hybridityötä tukevat ruoan palveluratkaisut yrityspuistoympäristössä
(2023)
Hybridityön yleistyminen on muuttanut erityisesti asiantuntijoiden ja tietotyöläisten arkea. Työtä tehdään yhä useammin muualla kuin omalla työpisteellä työnantajan toimitiloissa, ja työskentelyn aikataulut ovat aiempaa ...
”Mun mielestä se, mitä kunnalta kaipaa on se et tietäs, mihin ne on menossa”: kunnallisten elinkeinopalveluiden kehittäminen
(2023)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön kohteena olivat Kangasniemen kunnan elinkeinopalvelut. Kehittämistyön tavoitteena oli luoda keinoja, joiden avulla kunta voisi edistää alueen yrittäjien toimintaedellytyksiä proaktiivisesti ...
Asiakasarvoa avustamisella: Digitaalisen apurin kehittäminen tuotevalinnan tueksi palvelumuotoilun keinoin
(2023)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tavoitteena on luoda asiakkaalle arvoa tuottava digitaalinen palvelu tuotevalinnan avuksi. Opinnäytetyön tarkoituksena on laajemmin ymmärtää arvonluontia ja muodostumista asiakkaan ...
Asiakaspalvelukonseptin kehittäminen robotille Case Tellu
(2021)
Tämän tutkimuksellisen kehitystehtävän tavoite on kehittää palvelurobottia hyödyntävä asiakaspalvelukonsepti. Ilmiö liittyy digitalisaation ja työn automatisointiin. Konseptin avulla pyritään lisäämään työtehokkuutta ja ...
Henkilöstöjohtaminen ja työn imu Delicatessen-ravintoloissa
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsitteli henkilöstöjohtamista ja työn imua toimeksiantajayrityksessä. Opinnäytetyöllä oli kolme tavoitetta. Ensimmäisenä tavoitteena oli selvittää toimeksiantajayrityksen työntekijöiden näkemykset ...
Tuuppauksen avulla kohti kestävämpiä lounasvalintoja
(2019)
Ilmaston lämpeneminen ja siihen liittyvät uhat konkretisoituivat monille vuonna 2018 julkaistun IPCC:n (The Intergovernmental Panel on Climate Change) raportin myötä. Muutos on nopeampaa, kuin aiemmin luultiin, ja toimenpiteet ...
Matkamylly : Strategiaprosessin kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Kehittämistyön tavoitteena oli strategiaprosessin uudistaminen ja kehittäminen palvelumuotoilun keinoin tuomalla siihen palvelumuotoilun prosessit ja työkalut. Näin siitä saatiin asiakaskeskeinen. Tarkoituksena oli mallin ...
Jalkautuvan opettajuuden arvo toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Opinnäytetyön tavoitteena tuoda esiin ammatillisen koulutuksen uuden lainsäädännön ja hallitusohjelman mukaisen reformin mallin toteuttamista toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa osallistumisen keinoin. Opinnäytetyön ...
Osallisuus- ja vuorovaikutustyön haasteet ja mahdollisuudet julkisorganisaation näkökulmasta. Esimerkkinä WeLive -hanke
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin osana WeLive projektia (A neW concept of pubLic administration based on citizen co-created mobile urban services), jonka tavoitteena on parantaa kaupunkien tarjoamia palveluita luomalla ...
Asiakassuhteen asiakaskeskeinen kehittäminen palvelumuotoilun menetelmin. : Case: HKScan Finland Oy:n ja Yritys x:n suhde
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Perinteisessä teollisuusyrityksessä ovat yrityksen tuotteet ja palvelut olleet liiketoiminnan keskiössä. Viime vuosikymmeninä asiakkaan rooli on kuitenkin kasvanut ja asiakaskokemus on noussut monen yrityksen palvelun ...