Haku
Viitteet 1-10 / 43
”Kaiken ei tarvitse olla täyskymppi, mutta jonkin täytyy olla 11” – Hotelliaamiaisen asiakaslähtöinen konseptointi pandemia-aikana
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa konkreettisia, asiakaskeskeisiä ehdotuksia hotellin aamiaiskokemuksen kehittämiseksi, jotta se kohtaisi paremmin asiakkaiden tarpeet ja toiveet, myös ...
Improving the Customer Experience at the Olympia Terminal of the Port of Helsinki
(2020)
Traditionally, the passenger terminals are considered merely as pass through venues. Port of Helsinki wants to change that conception and develop the port and its passenger terminals’ overall service offering, as well as ...
Asiakasymmärrys digitaalisten sosiaali- ja terveyspalveluiden kehittämiseen asiakaslähtöisesti
(2021)
Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa syvällistä asiakasymmärrystä erityisen tuen tarpeessa olevien nuorten aikuisten (18-29 v) tarpeista ja haasteista liittyen digitaalisiin sosiaali- ja terveyspalveluihin. ...
Viestinnän yhteiskehittäminen : Case: Suomen Golfliitto
(2019)
Viestintä kehittyy jatkuvasti. Sitä kehitetään tietoisesti ja se muuttuu ympäristön mukana. Käsitys oman organisaation viestinnän toteutumisesta voi olla kaukana todellisuudesta eikä tätä aina tiedosteta. Viestintää voidaan ...
Designing a New Way to Measure Customer Experience in the Real Estate IT Services Business
(2020)
Customer experience has a significant effect to companies’ financial results. It relates to many different aspects of companies’ operations, and if handled poorly, can have significant negative effects. Many companies think ...
Nuorten osallisuus ja asiakaskeskeisyys Ohjaamon toiminnassa
(2020)
Asiakaskeskeisyys ja asiakaskokemus ovat tulleet yhä tärkeämmiksi myös julkisen sektorin organisaatioiden toiminnassa. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten palvelumuotoilun prosessia ja työkaluja voidaan ...
Ekologisempi ateriapalvelu : Norlandia Päiväkodit
(2019)
Ekologinen kestävyys ja yritysten yhteiskuntavastuu ovat paljon puhuttavia aiheita globaalin kestävyyskriisin aikana. Yritysvastuullisuuden kautta kestävä kehitys linkittyy tiukasti myös tämän päivän yritysmaailmaan. ...
Infotilaisuuksien merkitys TE-toimiston asiakasohjauksessa : case: Tule töihin -valmennus
(2020)
Työttömyydellä on tutkimusten mukaan negatiivisia vaikutuksia sekä yksilöön että yhteiskuntaan. Työttömyys tulee kalliiksi, minkä vuoksi työllisyysasteen nostaminen 75%:iin on yksi hallituksen (2019-2023) keskeisimmistä ...
”Voiko työpäivän aikana keinua?” - Muutosagenttien toiminnan & toimintaympäristön kehittäminen palvelumuotoilun avulla.
(2019)
Yhteiskunta on valtavassa murroksessa ja muutoksessa. Yritykset joutuvat vastaamaan uusiin tarpeisiin ja haasteisiin kohdatessaan teknologian kehityksen, kasvavan kilpailun, asiakkaan arvon vahvistumisen ja huolen ympäristön ...
Brändiuskollisuuden kehittäminen palvelumuotoilun keinoin: liikkumisen ratkaisut vakuutusalalla
(2021)
Tämän kehittämistyön tarkoitus on tarkastella autoon liittyvän merkkivakuutuksen brändiarvoa ja siihen liittyviä valintatilanteita loppuasiakkaan näkökulmasta auton omistamisen koko elinkaaren aikana. Kehittämistyön ...