Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 12
Laajennetun todellisuuden teknologia etätyöskentelyn tukena
(2021)
Opinnäytetyön tavoite on kuvata laajennetun todellisuuden, eli ”extended reality” (XR) teknologi-oiden käyttömahdollisuuksia etätyöskentelyn tukena. XR on yläkäsite, jonka alle kuuluu käsitteet ”Virtual Reality”, ”Augumented ...
Sähköiset järjestelmät apuna Urheilulinnan asiakasmäärän ja näkyvyyden lisäämisessä
(2019)
Opinnäytetyön tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä Urheilulinnan asiakasmäärää ja näkyvyyttä erilaisten sähköisten järjestelmien avulla. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Sport’in Urheilulinna, joka toimii ...
Asuntosijoittaminen kasvavilla ja taantuvilla alueilla
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli selvittää, kuinka asuntosijoittaminen eroaa muuttovoittopaikkakunnilla ja muuttotappiopaikkakunnilla. Kyselyssä haluttiin selvittää, kuinka moni vastaajista oli ostanut asunnon muuttovoittopaikkakunnalta ...
Exploring the Factors Affecting the Successful Implementation of New Technology in Media industry: A Development Research Study of Company X
(2023)
When acquiring new technology, whether it is completely new or replacing the old, It is important to have a clear roadmap for implementation and further development after the roll out. It is crucial to evaluate differences ...
Yritysmyynnin kehittäminen sisältömarkkinoinnin keinoin : case: Crossfit Takomo
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja oli CrossFit Takomo, joka on Helsingissä toimiva crossfitsali, jonka toiveena oli selvittää miten kehittää yritysmyyntiä. Kattavan lähtötilanteen analysoinnin jälkeen kävi selväksi, että ...
B2B-myyntiprosessin kehittäminen henkilöstöpalvelualan yritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää henkilöstöpalvelualan yritykselle uusasiakashankinnan myyntiprosessia rakentamalla kattava B2B-myynnin käsikirja, joka sisältää kirjallisuudesta ja haastatteluista kerätyt toimivimmat ...
Sijoittaminen ja sijoituspalveluiden sähköistyminen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, miten digitalisaatio on vaikuttanut sijoitustoimintaan ja sijoituspalveluihin. Digitalisaation myötä alalle on tullut uudentyyppisiä palveluita, jotka ovat muovanneet ...
Yritysvastuu brändin keskiössä
(2022)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää opinnäytetyön toimeksiantajana toimineen Globe Hopen brändiin liittyviä kysymyksiä. Tutkimuksella halutiin tavoittaa etenkin yrityksen potentiaalit asiakkaat ja selvittää, miten hyvin ...
Vammaispalvelulakiuudistus - kohti selkeämpää lainsäädäntöä?
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää kumotun ja voimaan tulevan vammaispalvelulain välisiä keskeisiä eroavaisuuksia. Pääpaino on voimaan tulevassa vammaispalvelulaissa ja vammaiselle henkilölle keskeisissä ja tärkeissä ...
Työtapaturma- ja ammattitautilakiin liittyvän muutoksenhakuprosessin ongelmat asiakasnäkökulmasta
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa vakuutuslaitoksen antamiin työtapaturma- ja ammattitautilakiin pohjautuviin korvauspäätöksiin liittyvän muutoksenhakuprosessin kompastuskiviä asiakasnäkökulmasta, jotta työtapaturma- ...