Haku
Viitteet 1-10 / 170
Myynnin ja markkinoinnin tehostaminen kiinteistöalan yritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehostaa kiinteistöalan yrityksen myyntiä ja markkinointia. Markkinointi ei ole keinona uusi, mutta opinnäytetyön avulla pyrimme löytämään uudenlaisia ja tehostettuja toimintatapoja ja ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma rakennusalan B2B-yritykselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma Rakennus Kurre Oy:lle, jonka asiakkaita ovat pääsääntöisesti muut yritykset. Tavoitteena oli luoda yritykselle mahdollisimman ...
Sosiaalisen median B2B-markkinointisuunnitelma yritykselle X
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda sosiaalisen median B2B-markkinointisuunnitelma toimeksiantajalle, joka on Suomessa alansa johtava toimija B2B-markkinoilla. Opinnäytetyön tavoitteena oli kasvattaa toimeksiantajayrityksen ...
Viestintästrategia asiantuntijayritykselle
(2020)
Opinnäytetyössä käsiteltiin pienen B2B-asiantuntijayrityksen ulkoista viestintää. Työn tarkoituksena oli selvittää, miten asiantuntijayritys voi hyödyntää sosiaalista mediaa ja sisältömarkkinointia viestinnässään. ...
Pk-yrityksen sosiaalisen median strategia : case: Kuukausipesu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda toimeksiantajayrityksen uuteen pilotointiin toimiva sosiaalisen median strategia. Päätavoitteena on pilotoinnin uusasiakashankinta sosiaalisen median kanavien kautta. Sosiaalisen ...
Yritys X:n digimarkkinointi sosiaalisen median kanavissa
(2020)
Digimarkkinointi yrityksissä on laaja sekä monivaiheinen prosessi. Tämän päivän digimarkkinointiin kuuluu verkkosivusto, hakukoneoptimointi ja sisältömarkkinointi, hakusanamainonta, sosiaalisen median verkkokanavat, somen ...
Social Media Development and Sponsorship Groundwork for a Professional Athlete
(2020)
The objectives of this thesis were to establish the personalized social media beginner's plan as well as create the sponsorship groundwork plan for an athlete. The purpose of these plans is to have flexible structures to ...
Sponsorikuvioiden muotoileminen
(2020)
Työn tavoite oli edistää yksityisen alppihiihtotiimin Alpinerace Team Finlandin sponsorikuvioiden muodostamista. Tiimissä oli puhuttu siitä, että urheilijat voisivat tehdä varainhankintaa yhdessä, ja tiimin valmennusta ...
Instagramin rooli brändinrakennuksessa pienissä suomalaisissa kosmetiikkayrityksissä
(2020)
Opinnäytetyössä perehdyttiin Instagramin rooliin brändinrakennuksessa pienissä suomalaisissa kosmetiikkayrityksissä. Sosiaalinen media ja markkinoinnin digitalisoituminen ovat luoneet uu- sia haasteita markkinoinnin saralla, ...
Asiakaspalvelu Espoon kaupungin sosiaalisessa mediassa
(2019)
Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa on lisääntynyt koko ajan. Tämän vuoksi on tärkeää, että organisaatioiden asiakaspalveluhenkilöstöä kehitetään ja koulutetaan koko ajan. Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja oli Espoon ...