Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 26
Virtuaalitapahtuman markkinointikampanjan suunnittelu Facebookiin : Case Helsingin kiinalainen uusivuosi
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Helsingin tapahtumasäätiö. Tarkoituksena oli tutkia tapah-tuman sisäistä ja ulkoista toimintaympäristöä, syventyä kohderyhmään internet-kyselyn voi-min sekä vertailla muiden vastaavien ...
Pk-yrityksen sosiaalisen median strategia : case: Kuukausipesu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda toimeksiantajayrityksen uuteen pilotointiin toimiva sosiaalisen median strategia. Päätavoitteena on pilotoinnin uusasiakashankinta sosiaalisen median kanavien kautta. Sosiaalisen ...
Brändin vahvistaminen sosiaalisen median markkinoinnin keinoin
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin elämyslahjakortteja tarjoavalle yritykselle, jolle sosiaalisen median käyttö liiketoiminnassa tuotti haasteita. Opinnäytetyön tavoitteena oli antaa toimeksiantajalle kehitysehdotuksia, joiden avulla ...
Sosiaalisen median sisältömarkkinointisuunnitelma
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median sisältömarkkinointisuunnitelma matkailualan pienyritykselle, jolla ei ole ollut säännöllistä sisällön tuottamista valituissa sosiaalisen median kanavissa. Työn ...
Järjestöviestinnän kehittäminen Facebookissa ja Instagramissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli muodostaa kehitysehdotuksia järjestön viestinnän kehittämiseksi Facebookissa ja Instagramissa. Tarkoituksena oli, että toimeksiantaja pystyy hyödyntämään kehitysehdotuksia tulevaisuuden ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen pienen yrityksen markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella markkinointia sosiaalisessa mediassa ja kuinka sitä voisi käyttää hyväksi pienen yrityksen markkinoinnissa. Toimeksiantajana oli Smartdog Oy, joka tarjoaa erilaisia tieteelliseen ...
Facebookin reumavertaistukeen hakeutuneiden toiveet ja tarpeet keskusteluryhmässä
(2020)
Opinnäytetyöni on nimeltään Facebookin reumavertaistukeen hakeutuneiden toiveet ja tarpeet keskusteluryhmässä. Muodoltaan opinnäytetyö on survey-menetelmällä tehty tutkielma. Tutkimuskysymykseni ovat: mitä tiedollisia ja ...
Pienyrityksen hyöty sosiaalisesta mediasta : Case: Art Studio
(2021)
Opinnäytetyöni tarkoitus oli tutkia sosiaalisen median hyötyjä pienyritykselle ja miten sen toimivuutta yritykselle voitaisiin kehittää. Toimeksiantajana toimi Art Studio. Art studio on pieni taidegalleria, mikä oli jäänyt ...
Sosiaalisen median viestintäsuunnitelman jalkauttaminen
(2019)
Opinnäytetyöni toimeksiantajana toimi Lohjan sairaalan synnytysosasto sekä yhteistyökumppaninani toimi hallintopäällikkö Jari Jokivaara. Lohjan sairaalassa tehdään synnytyksiä vuodessa noin tuhat. Opinnäytetyöni on jatkoa ...
Sosiaalisen median opas - Spice Ice
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median opas Spice Ice jäätelöbaareille. Oppaan avulla voidaan aloittaa sosiaalisen median markkinointi, hyödyntää sitä jo käytössä olevien sosiaalisen median ...