Haku
Viitteet 1-4 / 4
Sosiaalisen median sisältömarkkinointisuunnitelma
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median sisältömarkkinointisuunnitelma matkailualan pienyritykselle, jolla ei ole ollut säännöllistä sisällön tuottamista valituissa sosiaalisen median kanavissa. Työn ...
Markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaaliseen mediaan : case Suomen Squashliitto ry
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Suomen Squashliitto ry:lle kehitysehdotuksia sosiaalisessa mediassa suoritettavaan markkinointiviestintään sekä muodostaa ohjeistus Squashliiton Instagram-sivun ylläpidolle. ...
Visuaalisuus sisältömarkkinoinnin työkaluna kosmetiikka-alalla
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa kosmetiikka-alan sisällöntuottajien visuaalisen viestinnän taitotasoa sekä selvittää suurimpia haasteita ja kehittämistarpeita. Selvitin myös nykyiseen taitotasoon vaikuttavia ...
Markkinointisuunnitelma Samachukalle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia miten sosiaalisen median vaikuttajat rakentavat vuorovaikutussuhteen yhteisönsä jäseniin ja mikä on tämän suhteen ansaintalogiikka. Tavoite oli tunnistaa yleistettäviä piirteitä ...