Haku
Viitteet 1-10 / 94
Jalkautuvan opettajuuden arvo toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Opinnäytetyön tavoitteena tuoda esiin ammatillisen koulutuksen uuden lainsäädännön ja hallitusohjelman mukaisen reformin mallin toteuttamista toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa osallistumisen keinoin. Opinnäytetyön ...
Osallisuus- ja vuorovaikutustyön haasteet ja mahdollisuudet julkisorganisaation näkökulmasta. Esimerkkinä WeLive -hanke
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin osana WeLive projektia (A neW concept of pubLic administration based on citizen co-created mobile urban services), jonka tavoitteena on parantaa kaupunkien tarjoamia palveluita luomalla ...
Asiakassuhteen asiakaskeskeinen kehittäminen palvelumuotoilun menetelmin. : Case: HKScan Finland Oy:n ja Yritys x:n suhde
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Perinteisessä teollisuusyrityksessä ovat yrityksen tuotteet ja palvelut olleet liiketoiminnan keskiössä. Viime vuosikymmeninä asiakkaan rooli on kuitenkin kasvanut ja asiakaskokemus on noussut monen yrityksen palvelun ...
Kansalaisten osallistaminen ja osallistuminen julkisten palvelujen kehittämiseen. Esimerkkinä WeLive-hanke.
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli ymmärtää kansalaisten osallistamista ja vuorovaikutusta kansalaisen näkökulmasta sekä tuottaa tietoa julkisen sektorin osallisuus- ja vuorovaikutusmallin kehittämistyöhön. Opinnäytetyö ...
Sisäisen prosessin kehittäminen palvelumuotoilun avulla - esimerkkinä Kela
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Julkisen sektorin tuottamiin palveluihin kohdistuu paljon odotuksia ja toiveita kansalaisten muuttuvien palvelutarpeiden takia. Yritykset ovat alkaneet kiinnittää enenevissä määrin huomiota asiakkaidensa tarpeisiin ja ...
Innovatiivisesti kohti uutta. Tapaus: OP goes Silicon Valley
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Finanssiala on voimakkaassa murroksessa, ja alalle on tulossa uusia globaaleja kilpailijoita toimialan ulkopuolelta. Kilpailun globalisoitumisen ja teknologisen kehityksen myötä useat yritykset ovat joutuneet muuttamaan ...
Julkishallinnon uusi asiointipalvelumalli : Tapaus:Vantaan kaupunki
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
Julkisyhteisöillä on suuria ja alati kasvavia haasteita järjestää ihmisten tarpeita vastaavat palvelut. Väestön ikääntyminen, työikäisen väestön määrän suhteellinen väheneminen ja muuttopaine kau-punkeihin synnyttävät ...
Uuden matkailunverkkosivuston kehittäminen palvelumuotoilun keinoin Esimerkkinä: Toptiphelsinki.com
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön aiheena on uuden matkailunverkkosivuston prototyypin kehittäminen palvelumuotoilun keinoin. Tarkoituksena on ensimmäiseksi kehittää palvelumuotoilun keinoin matkailusivusto yhdestä matkakohteesta ja sen jälkeen ...
Lounaspalvelun kehittäminen ja arvon luominen yhdessä asiakkaiden kanssa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
Ravintola-alalla on kilpailu asiakkaista kiristynyt. Muuttuva toimintaympäristö haastaa ravintolayritykset erottautumaan kilpailijoista jatkuvalla kehittämistyöllä. Lisäksi asiakkaiden rooli ja osaaminen ovat muuttuneet, ...
Asiakastyytyväisyyden seuranta ja kehittäminen viranomaisympäristössä - esimerkkinä Viestintävirasto
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
Menestyvä liiketoiminta vaatii tämän päivän organisaatioilta syvällistä asiakasymmärrystä ja tähän ymmärrykseen perustuvaa palveluiden kehittämistä. Asiakaskeskeisyys on keskeinen kilpailutekijä, jolla yritykset pyrkivät ...