Haku
Viitteet 1-10 / 18
Selvitys tuotekokonaisuuden sopivuudesta kohderyhmälle ja tuotetutkimuksen mallin rakentaminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä toimeksiantajalle, työnantajalleni Dermoshop Oy:lle tutkimus kolmesta uudistetusta ihonhoitotuotteesta, ja niiden mahdollisesta positiivisesta vaikutuksesta ihon ulkonäköön. ...
Kuluttajan ostopäätökseen vaikuttavat tekijät tilatessa kosmetiikkaa verkkokaupoista
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli koota tietoa niistä tekijöistä, jotka vaikuttavat kuluttajan ostopäätökseen ostaa kosmetiikkatuote verkkokaupasta sekä tekijöitä, mitkä kuluttajat kokevat eduksi ostaessa kosmetiikkaa ...
Sivuvirtojen hyödyntäminen TAIKA-kosmetiikkabrändin vastuullisessa tuotekehityksessä
(2023)
Opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia kosmetiikkaa käyttävien kuluttajien kiinnostusta elintarviketeollisuuden, metsäteollisuuden ja maataloudesta tulevia sivuvirtoja kohtaan kosmetiikkatuotteissa. Opinnäytetyön kannalta ...
Uuden kosmetiikkasarjan suunnittelu ja kehittäminen - Beauty is my business
(2023)
Opinnäytetyöni aiheena on uuden kosmetiikkasarjan suunnittelu ja kehittäminen. Oman tulevan yritykseni olemassaolo tulee perustumaan uuteen kosmetiikkasarjaan, joten sen suunnitteleminen ja kehittäminen toimivatkin ...
Lannasta lämpöä? : hevosenlannan hyötykäyttömahdollisuuksia kiertotalouden keinoin: lanta raaka-aineena energiantuotannossa tai lämpövoiteessa.
(2022)
Kestävää kehitystä ja siihen liittyviä tekijöitä on tärkeä edistää, jotta tulevilla sukupolvilla on mahdollisuus normaaliin elämään maapallolla. Kiertotalous on yksi tärkeimpiä kestävän kehityksen mukaisia toimintatapoja. ...
Kosmetiikka ja raskaus : ohjausmateriaalin kehittäminen äitiysneuvolaan
(2022)
Kosmetiikka on osana lähes jokaisen arkipäivää ja erilaisia valmisteita voidaan käyttää niin iholle, suun limakalvoille sekä hampaisiin kuin hiuksiin ja kynsiinkin. Ihmiset altistuvat päivittäin useille kosmetiikan ...
Kirkastavan seerumin kuluttajalähtöinen tuotekehitys kosmetiikka-alan trendit huomioiden
(2022)
Ihoa kirkastaville kosmeettisille valmisteille on kysyntää, sillä kuluttajat tavoittelevat tasaista ihonsävyä. Kuluttajien odotukset täyttävän tuotteen tuotekehityksessä on tärkeää tarkastella kosmeettisen valmisteen ...
Tehoa apteekin kosmetiikan myyntiin: myynnin työkalun kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2022)
Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimi Tapiolan 1. apteekki. Opinnäytetyön tarkoituksena on parantaa apteekin työntekijöiden kosmetiikan tuotemyyntiä apteekeissa ja kehittää heidän osaamistaan ja tietouttaan erilaisista ...
Väritietoisuuden lisääminen yrityksen tarinaan
(2022)
Värien käyttö on osa jokapäiväistä elämää, johon vaatteet ja meikit kuuluvat olennaisena osana. Maailmanpolitiikka on ohjannut tekstiiliteollisuuden tuotantoa ja valmistusta tiettyihin osiin maailmaa. Ala on muutospaineessa, ...
Apteekkihenkilökunnan kosmetiikkaosaamisen kehittäminen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia apteekkihenkilökunnan kosmetiikkalainsäädännön ja kosmetiikan osaamistarpeita. Tavoite oli selvittää, millaista osaamista apteekkihenkilökunta kokee tarvitsevansa kosmetiikkalainsäädännöstä ...