Haku
Viitteet 1-10 / 25
Asiakasmatka ajoneuvokorvauksissa Suomessa vuonna 2030
(2023)
Vakuutusyhtiöiden ajoneuvokorvauspalveluiden sekä niiden sidosryhmien on pystyttävä mukautumaan alati muuttuvaan toimintaympäristöön, johon liittyy vahvasti ajoneuvojen teknologinen muutos, digitaalisten palveluiden ...
Yhteisöllisyyden muotoilu osana työntekijäkokemuksen kehittämistä B2B-liiketoiminnassa
(2023)
Työntekijäkokemus on noussut yhä merkityksellisempään rooliin menestyvän liiketoiminnan taustalla. Halutuimmat työntekijät valitsevat työpaikkansa perustuen muuhunkin kuin aineellisiin palkkioihin, kuten yhteisöllisyyden ...
Miten tuottaa arvoa teknologian avulla tulevaisuudessa? – Tapausesimerkkinä Akavan Erityisalat ry.
(2023)
Ammattiliittojen toimintaympäristöön vaikuttavat digitaalinen transformaatio sekä toimintatapojen ja ajattelumallien muutos. Ammattiliittojen jäsenmäärät ovat laskusuunnassa ja niillä on haasteita hankkia uusia jäseniä. ...
Tilavarauspalvelun tietotuotteen yhteiskehittäminen
(2023)
Kehittämistyön tavoitteena on lisätä tiedolla johtamisen mahdollisuuksia Helsingin kaupungilla tilojen asukaskäytön kehittämisessä ja johtamisessa. Opinnäytetyönä toteutettava kehittämisprojekti toteuttaa sekä Helsingin ...
Asiakasarvoa luovan innovaatioviitekehyksen suunnitteleminen
(2023)
Yrityksille on tärkeää kehittää toimintaansa – luoda uutta ja innovoida. Innovatiivisuuden voidaan hyvin katsoa olevan elinehto yrityksen tulevaisuuden kannalta. Muuten selviytyminen ja kilpailukykyisenä pysyminen pitää ...
Ammattijärjestön verkkotapahtumien kehittäminen jäsenkeskeisesti – esimerkkinä Suomen Lääkäriliiton jäsentilaisuudet
(2022)
Vuonna 2020 alkanut koronapandemia pakotti organisaatiot siirtämään tapahtumat verkkoon nopealla aikataululla ja opettelemaan uutta teknologiaa. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten Suomen Lääkäriliiton ...
Kuntien tietotarpeet Suomi.fi-palveluväylän käyttöönottoprosessin selvitysvaiheessa
(2022)
Ympärillämme on paljon erilaista tietoa. Tietoa on tallennettu sekä erilaisiin dokumentteihin ja tietojärjestelmiin mutta hiljaista tietoa – ymmärrystä ja osaamista – on valtavasti myös ihmisissä itsessään. Vaikka toimintamme ...
Hoivarobottien eettisyys ja vastuullisuus
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee hoivarobottien kehittämiseen sekä niiden hankintaan liittyviä eettisyys- ja vastuullisuuskysymyksiä. Työn tarkoituksena on tutkia aiempia julkaisuja ja tutkimuksia aiheeseen liittyen, ja selvittää ...
Digitaalisen henkilöllisyyden kehittäminen ja julkishallinnon rooli palveluntarjoajana
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja selvittää nykylainsäädännön, lainsäädäntöuudistusten ja kansallisten hanketoteutusten tarjoamat mahdollisuudet ja asettamat vaatimukset digitaalisen henkilöllisyyden ja sähköisen ...
Vision muodostus tulevaisuusajattelun ja ennakoinnin menetelmin jatkuvan teknologiakehityksen kontekstissa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli ymmärtää ennakoinnin menetelmien mahdollisia hyötyjä IT-palvelua koskevan vision muodostamisessa jatkuvan teknologiakehityksen kontekstissa. Kehittämistyön tavoite oli hyödyntää ...