Haku
Viitteet 1-5 / 5
Ketteryyttä käyttäjäkeskeisesti – parempia potilastietojärjestelmiä
(2021)
Terveydenhuollossa digitalisaatio on edennyt voimakkaasti ja terveydenhuollon organisaatioilla on käytössään laajasti eri tietojärjestelmiä työn tueksi ja toiminnan mahdollistamiseksi. Kuitenkaan järjestelmien käyttäjien ...
Erityisen tuen tarpeessa olevien nuorten aikuisten kokemuksia mobiililuotaimesta osana digitaalisten sote-palveluiden kehittämistä
(2021)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli tarkastella itsedokumentointiin perustuvaa muotoiluluotainta erityisen tuen tarpeessa olevien nuorten aikuisten osallistamisen keinona. Kehittämistyö oli osa ...
Digitaalisen kulttuuriperinnön käyttö ja arvon muodostuminen verkkoyhteisöissä ja Museoviraston Finna-palvelussa
(2021)
Museot osallistuvat käynnissä olevaan digitalisaatioon digitoimalla ja julkaisemalla kokoelmiaan. Tulevaisuudessa niiden on lisäksi uudistettava liiketoimintamallejaan ja lähestyttävä asiakkaitaan uudella tavalla. ...
Digitaalisen palvelun ensiaskeleet: Äänimuotoista opintosisältöä tarjoavan sovelluksen suunnittelu
(2020)
Digitalisaatiokehityksen myötä opetuksen ja oppisen tavat ovat muuttumassa. Yhteiskunnallisina muutosvoimina digitalisaatio ja väestörakenteen muutokset ovat luoneet tarpeen jatkuvalle osaamisen kehittämiselle. Opinnäytetyössä ...
Kohti asiakaslähtöistä digitaalista palveluprosessia
(2019)
Tämän kehittämisprojektin lähtökohtana oli Business Finlandissa kokonaisarkkitehtuurin uudistamistarve, asiakkuushallintamallin ja –prosessin uudistamisen projektin tulokset sekä organisaation strategian mukainen digitalisaation ...