Haku
Viitteet 1-7 / 7
Yhteisöllisyyden muotoilu osana työntekijäkokemuksen kehittämistä B2B-liiketoiminnassa
(2023)
Työntekijäkokemus on noussut yhä merkityksellisempään rooliin menestyvän liiketoiminnan taustalla. Halutuimmat työntekijät valitsevat työpaikkansa perustuen muuhunkin kuin aineellisiin palkkioihin, kuten yhteisöllisyyden ...
Miten tuottaa arvoa teknologian avulla tulevaisuudessa? – Tapausesimerkkinä Akavan Erityisalat ry.
(2023)
Ammattiliittojen toimintaympäristöön vaikuttavat digitaalinen transformaatio sekä toimintatapojen ja ajattelumallien muutos. Ammattiliittojen jäsenmäärät ovat laskusuunnassa ja niillä on haasteita hankkia uusia jäseniä. ...
Asiakasarvoa luovan innovaatioviitekehyksen suunnitteleminen
(2023)
Yrityksille on tärkeää kehittää toimintaansa – luoda uutta ja innovoida. Innovatiivisuuden voidaan hyvin katsoa olevan elinehto yrityksen tulevaisuuden kannalta. Muuten selviytyminen ja kilpailukykyisenä pysyminen pitää ...
Digitaalisen henkilöllisyyden kehittäminen ja julkishallinnon rooli palveluntarjoajana
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja selvittää nykylainsäädännön, lainsäädäntöuudistusten ja kansallisten hanketoteutusten tarjoamat mahdollisuudet ja asettamat vaatimukset digitaalisen henkilöllisyyden ja sähköisen ...
Vision muodostus tulevaisuusajattelun ja ennakoinnin menetelmin jatkuvan teknologiakehityksen kontekstissa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli ymmärtää ennakoinnin menetelmien mahdollisia hyötyjä IT-palvelua koskevan vision muodostamisessa jatkuvan teknologiakehityksen kontekstissa. Kehittämistyön tavoite oli hyödyntää ...
Keskusjärjestön digitaalisen palvelujärjestelmän kehittäminen muotoilu- ja tulevaisuusajattelun avulla
(2021)
Digitalisaatio haastaa entistä enemmän järjestöjä tarkastelemaan toimintansa nykyaikaistamista ja palveluidensa kehittämistä. Myös ulkoilujärjestö Suomen Latu ry:ssä on tiedostettu, että kattojärjestön menestyminen ...
Palvelun konseptointi julkisen sektorin digitaalisten palvelujen kehittäjien tueksi
(2020)
Digitalisaation avulla haetaan ratkaisuja julkiseen sektoriin kohdistuviin muutosvoimiin sekä tuottavuuden ja tehokkuuden vaatimuksiin. Tämän opinnäytetyön tehtävänä oli selvittää, millainen digitaalinen palvelu tukisi ...