Haku
Viitteet 1-10 / 17
Ohjeistuksen kehittäminen digitaalisten palvelujen loppukäyttäjäohjeiden tekijöille: esimerkkinä CSC – Tieteen tietotekniikan keskus Oy
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää tapa tukea digitaalisten palvelujen loppukäyttöohjeiden tekijöitä käytettävyydeltään laadukkaiden sekä käyttäjälähtöisten ohjeiden tuottamisessa ja kehittämisessä. Opinnäytetyö tehtiin ...
Yhteisöllisyyden muotoilu osana työntekijäkokemuksen kehittämistä B2B-liiketoiminnassa
(2023)
Työntekijäkokemus on noussut yhä merkityksellisempään rooliin menestyvän liiketoiminnan taustalla. Halutuimmat työntekijät valitsevat työpaikkansa perustuen muuhunkin kuin aineellisiin palkkioihin, kuten yhteisöllisyyden ...
Miten tuottaa arvoa teknologian avulla tulevaisuudessa? – Tapausesimerkkinä Akavan Erityisalat ry.
(2023)
Ammattiliittojen toimintaympäristöön vaikuttavat digitaalinen transformaatio sekä toimintatapojen ja ajattelumallien muutos. Ammattiliittojen jäsenmäärät ovat laskusuunnassa ja niillä on haasteita hankkia uusia jäseniä. ...
Arvon muodostuminen digitaalisessa palveluprosessissa: esimerkkinä ammattiliiton jäseneksi liittyminen
(2023)
Digitalisaatio kasvattaa asiakkaiden kriittisyyttä ja odotuksia palveluita kohtaan. Akavan Erityisalat on tiedostanut, että sekä uusien jäsenien houkuttelu että vanhoista jäsenistä kiinni pitäminen edellyttävät nykyaikaisten ...
Ammattijärjestön verkkotapahtumien kehittäminen jäsenkeskeisesti – esimerkkinä Suomen Lääkäriliiton jäsentilaisuudet
(2022)
Vuonna 2020 alkanut koronapandemia pakotti organisaatiot siirtämään tapahtumat verkkoon nopealla aikataululla ja opettelemaan uutta teknologiaa. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten Suomen Lääkäriliiton ...
Julkishallinnon palveluiden kehittäminen digituuppausten menetelmin
(2022)
Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli selvittää, millaisia työkaluja tarvitaan, kun digitaalisia tuuppauksia suunnitellaan Verohallinnon palveluihin. Kohderyhmänä tälle kehittämistyölle toimi Verohallinnon asiakaslähtöiset ...
Keskusjärjestön digitaalisen palvelujärjestelmän kehittäminen muotoilu- ja tulevaisuusajattelun avulla
(2021)
Digitalisaatio haastaa entistä enemmän järjestöjä tarkastelemaan toimintansa nykyaikaistamista ja palveluidensa kehittämistä. Myös ulkoilujärjestö Suomen Latu ry:ssä on tiedostettu, että kattojärjestön menestyminen ...
Digitaalinen pankkipalvelu ikäihmisille
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä ymmärrystä siitä, miten ikäihmisille voidaan tarjota parempia digitaalisia pankkipalveluita. Kehittämistyöllä haluttiin selvittää minkälaisia ominaisuuksia ikäihmiset arvostavat ja ...
Erityisen tuen tarpeessa olevien nuorten aikuisten kokemuksia mobiililuotaimesta osana digitaalisten sote-palveluiden kehittämistä
(2021)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli tarkastella itsedokumentointiin perustuvaa muotoiluluotainta erityisen tuen tarpeessa olevien nuorten aikuisten osallistamisen keinona. Kehittämistyö oli osa ...
Diversity, equity and inclusion in the design of digital public services: case Digitalist Group
(2021)
Digitalization challenges the public sector to pay increasing attention to designing digital public services inclusively, so they serve even the most vulnerable in society. As a consulting firm serving the public sector ...