Haku
Viitteet 1-10 / 19
Keskusjärjestön digitaalisen palvelujärjestelmän kehittäminen muotoilu- ja tulevaisuusajattelun avulla
(2021)
Digitalisaatio haastaa entistä enemmän järjestöjä tarkastelemaan toimintansa nykyaikaistamista ja palveluidensa kehittämistä. Myös ulkoilujärjestö Suomen Latu ry:ssä on tiedostettu, että kattojärjestön menestyminen ...
Ethics of Cybersecurity and Biomedical Ethics – Providing Ethical Guidelines for the SHAPES Project
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli muodostaa eettiset ohjeistukset SHAPES-hankkeelle kyberturvallisuuden sekä lääketieteen tunnettuja teorioita hyödyntäen. Eettiset ohjeistukset toteutettiin Hevnerin Design Science Research ...
Guidelines for Planning and Implementing Innovation Camps
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda Open Innovation Camp -nimisen innovointitapahtuman suunnittelun ja järjestämisen tueksi käytännön ohjekirja, playbook. Open Innovation Camp konsepti on uusi menetelmä monitahoisten ...
Towards Customer Centricity
(2021)
Strategic customer focus is currently one of the most important drivers of growth, and its importance will only grow in the future. Focusing on the customer experience is often the most vital feature of financially successful ...
Digitaalinen pankkipalvelu ikäihmisille
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä ymmärrystä siitä, miten ikäihmisille voidaan tarjota parempia digitaalisia pankkipalveluita. Kehittämistyöllä haluttiin selvittää minkälaisia ominaisuuksia ikäihmiset arvostavat ja ...
Kohti datakeskeistä kokoelmanhallintaa : esimerkkinä Jyväskylän ammattikorkeakoulun kirjasto
(2021)
Korkeakoulukirjastojen asiakkailleen tarjoamat tietoaineistokokoelmat sisältävät tällä hetkellä suurimmaksi osaksi elektronista aineistoa. Elektronisen aineiston kulujen osuus korkeakoulukirjastojen aineistokuluista on ...
Ennakoivan data-analytiikan hyödyntämisen mahdollisuus Service Deskin toiminnassa: esimerkki: Capgemini Finland Oy
(2021)
Dataa tulvii nykyään joka suunnasta suuria määriä, joten myös organisaatioissa datan määrä kasvaa kiihtyvällä tahdilla. Perinteisen raportoinnin sijaan yritykset ovat lähteneet hyödyntämään tekoälyä ja koneoppimista ...
Ketteryyttä käyttäjäkeskeisesti – parempia potilastietojärjestelmiä
(2021)
Terveydenhuollossa digitalisaatio on edennyt voimakkaasti ja terveydenhuollon organisaatioilla on käytössään laajasti eri tietojärjestelmiä työn tueksi ja toiminnan mahdollistamiseksi. Kuitenkaan järjestelmien käyttäjien ...
Erityisen tuen tarpeessa olevien nuorten aikuisten kokemuksia mobiililuotaimesta osana digitaalisten sote-palveluiden kehittämistä
(2021)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli tarkastella itsedokumentointiin perustuvaa muotoiluluotainta erityisen tuen tarpeessa olevien nuorten aikuisten osallistamisen keinona. Kehittämistyö oli osa ...
Diversity, equity and inclusion in the design of digital public services: case Digitalist Group
(2021)
Digitalization challenges the public sector to pay increasing attention to designing digital public services inclusively, so they serve even the most vulnerable in society. As a consulting firm serving the public sector ...