- Selaus nimekkeen mukaan Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu
Viitteet 344-363 / 6150
-
Asiakasymmärrystä palvelusafarimenetelmällä
(2019)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli saavuttaa asiakasymmärrystä palveluasumisesta eräässä Kakspy Palvelut Oy:n palveluasumisyksikössä. Tarkoituksena oli välittää saavutettu asiakasymmärrys työn toimeksiantajalle, jotta ... -
Asiakirjahallinnan päivitys SÄHKE2-määräyksen mukaiseksi
(2021)Opinnäytetyössä tutkittiin miten sähköisen asiakirjahallintajärjestelmän päivitys SÄHKE2-määräyksen mukaiseksi tehostaa ja selkeyttää asiakirjahallintoa Rautjärven kunnassa. Lisäksi arvioitiin käyttöönottoprojektin ... -
Asiakirjahallinnon ohjeistuksen ja perehdyttämisen päivitys
(2024)Opinnäytetyön kohdeorganisaatio on Karstulan kunta ja sen asiakirjahallinnon järjestäminen sekä perehdytys. Asiakirjahallinnon ohjeisto on laadittu vuonna 1994, jonka jälkeen toimintatavat ovat muuttuneet huomattavasti ... -
Asiakirjajulkisuus yhdenvertaisuus- ja tasa-arvolautakunnassa
(2022)Viranomaisten hallussa olevat asiakirjat ovat julkisuusperiaatteen mukaisesti julkisia, ellei niiden julkisuutta ole erikseen lailla rajoitettu välttämättömien syiden vuoksi. Jokaisella kansalaisella on julkisuusperiaatteen ... -
Asiakkaan itsemääräämisoikeuden toteutuminen kehitysvammaisten työ- ja päivätoiminnassa
(2024)Vuonna 2016 itsemääräämisoikeutta koskevaa lainsäädäntöä muutettiin kehitysvammaisten henkilöiden itsemääräämisoikeuden vahvistamiseksi Suomessa. Muutoksien tarkoituksena oli ennaltaehkäistä kehitysvammaisten henkilöiden ... -
Asiakkaan ja rakennuttajakonsultin välisen kommunikaation kehittäminen
(2023)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia rakennuttajakonsultin ja asiakkaan välistä kommunikaatiota ja etsiä siitä kehityskohteita. Asiakkaan ja rakennuttajakonsultin välisellä kommunikaatiolla ohjataan rakennushankkeen ... -
Asiakkaan kuulemisen parantaminen: Palautteiden keräämisen kehittäminen hyödyntäen Lean-menetelmiä
(2021)Kehittäminen kohdistuu Keski-Uudenmaan sote-kuntayhtymän (Keusote) perhekeskuspalveluihin, perhesosiaalityötä tekevään tiimiin. Kehittämistyön käynnistämiseen liittyi tarve ryhtyä parantamaan asiakkaan kuulemista ja ... -
Asiakkaan maantieliikenteen nykytilan selvitys ja tehostaminen VR Transpointille
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää VR Transpointin asiakkaan maantieliikenteen nykytila ja olisiko maantieliikenne mahdollisesti tehostettavissa tulevaisuutta silmällä pitäen. Selvityksessä käytiin läpi asiakkaan ... -
Asiakkaan matka Savonlinjalla
(2019)Tämän opinnäytetyön aiheena oli asiakkaan matka Savonlinjalla. Nykyään erityisesti tilausajojen ja valmismatkojen markkinat ovat erittäin kilpaillut, minkä vuoksi asiakaskokemus ja asiakkaan prosessien ymmärtäminen näillä ... -
Asiakkaan motivointi työfysioterapiassa
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyön tavoitteena oli antaa toimeksiantajalle tietoa työfysioterapeuttien käyttämistä motivoinnin keinoista. Opinnäytetyö toteutettiin Webropol-kyselytutkimuksena Terveystalon Itä-Suomen alueella toimivien kolmen ... -
Asiakkaan osallistaminen kirjaamiseen koti-, asumis- ja hoivapalveluissa
(2023)Työ on tehty Kymenlaakson hyvinvointialueelle. Tarkoituksena oli tehdä ohje työntekijöille siitä, miten asiakas voidaan osallistaa kirjaamiseen. Tavoitteena oli löytää ajantasaista tietoa, jota voitaisiin käytänön työssä ... -
Asiakkaan osallisuus moniammatillisessa työryhmässä- asiakasprosessin kehittämistyö henkilökunnan näkemänä
(2022)Tässä opinnäytetyössä tarkoituksena oli kehittää asiakkaiden osallisuutta kuntoutumiseensa moniammatillisessa työryhmässä Hoikussa. Toimintatutkimus kohdennettiin Hoikun osastojen 1,2 ja 5 henkilökunnalle. Kehittämistyön ... -
Asiakkaiden ja hoitajien kokemuksia Asiakasvastaava-toimintamallin pilotoinnista Mikkelin hyvinvointiaseman yleislääketieteen vastaanotolla
(2019)Pieni osa väestöstä on paljon terveyspalveluja tarvitsevia asiakkaita, he kuormittavat voimakkaasti terveydenhuoltoa ja aiheuttavat mittavia kustannuksia. Asiakkaat ovat useasti moniongelmaisia, heillä on paljon käyntejä ... -
Asiakkaiden kokemuksia bändiryhmästä
(2021)Tämä opinnäytetyö käsittelee sosiaalisen kuntoutuksen ja kuntouttavan työtoiminnan bändiryhmää. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää bändiryhmään osallistuvien sosiaalisen kuntoutuksen ja kuntouttavan työtoiminnan asiakkaiden ... -
Asiakkaiden kokemuksia Kymsoten ter-veyskeskusten ajanvaraus- ja puhelin-palvelusta Kotkan kaupungissa
(2020)Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää asiakkaiden kokemuksia Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymän eli Kymsoten terveyskeskusten ajanvaraus- ja puhelinpalvelusta Kotkan kaupungissa. Tutkimus rajautui ... -
Asiakkaiden kokemuksia luontoperustaisesta toiminnasta Vihreällä telakalla: ”Kiitos, minut heti sinne töihin.”
(2019)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Vihreä Telakka -hankkeen toiminnassa olevien asiakkaiden kokemuksia luontoperustaisesta toiminnasta. Tarkoituksena oli kartoittaa haastattelujen kautta minkälaisia muutoksia ... -
Asiakkaiden kokemuksia Syväpuron hoitokodin asumisjakson aikana
(2020)Syväpuron hoitokoti on ympärivuorokautista asumispalvelua ja kuntouttavia hoitojaksoja tarjoava yksikkö. Hoitokoti sijaitsee Loviisan Liljendalissa keskellä maalaismaisemaa. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, kuinka ... -
Asiakkaiden osallistamisen vahvistaminen päivittäisissä toiminnoissa hoitotyön keinoin
(2023)Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, miten asiakkaiden osallistamista voitaisiin vahvistaa päivittäisissä toiminnoissa. Tavoite oli koota tietoa osallistamisen tavoista ikääntyneiden päivittäisistä toiminnoista. ADL- ... -
Asiakkaiden osallisuuden tukeminen päivätoiminnassa : KVANK-laatukriteerit
(2023)Tutkimuksellisen opinnäytetyön aiheena oli asiakkaiden osallisuuden tukeminen päivätoiminnassa. Tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia, miten asiakkaiden osallisuus toteutuu Sotek-säätiö Sunilassa asiakkaiden ja työntekijöiden ... -
Asiakkaiden ostokäyttäytymismuutosten heijastuminen K-Supermarket Masin myyntiin ja tuotteisiin koronaviruksen aikana
(2020)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka K-Supermarket Masin asiakkaiden ostokäyttäytyminen muuttui koronaviruksen aikana ja miten muutokset heijastuivat kaupan myyntiin ja tuotteisiin. Ostokäyttäytymisen muutoksia ...