KoulutusalaKaakkois-Suomen ammattikorkeakouluMajoitus- ja ravitsemisala
Viitteet 1-20 / 149
-
Alustava liiketoimintasuunnitelma uudelle ravintola-alan yritykselle
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia alustava liiketoimintasuunnitelma omalle perustetta-valle ravintola-alan yritykselleni. Opinnäytetyön teoriaosuudessa perehdytään yrityksen perustamiseen vaadittaviin toimiin ja ... -
ARCTIC SKYLIGHT LODGEN MARKKINOINTISUUNNITELMA
(2022)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda mahdollisimman käyttökelpoinen markkinointisuunnitelma Arctic Skylight Lodgelle. Arctic Skylight Lodge on majoitus- ja ravintolapalveluita tarjoava yritys Ylläksellä. Yritys on ... -
ARCTIC SWAN BAKERY : Markkinointikanavien kehittäminen
(2021)Tämä opinnäytetyö käsittelee sähköisesti tapahtuvan liiketoiminnan kehittämiseen liittyviä aiheita ja on rajattu koskemaan yrityksen digitaalista markkinointia sekä markkinointikanavien kehittämistä. Tutkimuksen avulla ... -
Armeijateemaiset Olympialaiset: ohjelmapalvelu army hostellille
(2023)Tässä opinnäytetyössä tavoitteena oli luoda uusi ohjelmapalvelu toimeksiantajayritykselle. Tutkimusongelmana oli, että saadaanko ohjelmapalvelusta tarpeeksi houkutteleva asiakkaalle. Tämä näkyi tutkimuskysymyksenä, joka ... -
Asiakaskokemuksen ja palvelupolun tutkiminen ja kehittäminen : Case hotelli Heimari
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2018)Tämän opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen ja palvelupolun tutkiminen sekä kehittäminen Hotelli Heimarissa. Kohderyhmänä olivat hotelli Heimarin kanta-asiakkaat. Tarkoituksena oli selvittää, millaisia tarpeita ... -
Asiakaskokemuksen tutkiminen Könnölän matkailutilalla
(2023)Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyöni aiheena oli asiakaskokemuksen tutkiminen Könnölän Matkailutilalla. Kohderyhmänä olivat matkailutilalla asioineet asiakkaat. Työn tavoitteen tarkoitus oli selvittää, millaisia tarpeita ... -
Asiakaskokemus ja palvelupolku Lappeenranta Spassa
(2019)Tämän opinnäytteen aiheena on asiakaskokemuksen, asiakastyytyväisyyden ja palvelupolun tutkiminen Lappeenranta Spassa. Opinnäytteessä perehdyttiin ja tutkittiin asiakkaan reagointia palveluun ja sen laatuun niin teoriassa ... -
Asiakaskokemus Ravintola Wanhassa Myllyssä
(2021)Tämän opinnäytetyön aiheena on tutkia ja kehittää Ravintola Wanhan Myllyn asiakaan asiakaskokemusta ja tyytyväisyyttä ravintolan palveluun. Tutkimuksessa tutkittiin asiakaspalvelun laatua ja asiakkaan kokemusta ja tavoitteena ... -
Asiakaskokemustutkimus Rami Visulahdelle
(2023)Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön kohteena oli kahvilaravintola Rami Visulahti Mikkelissä. Tavoitteena oli tutkia ravitsemisalan asiakaskokemusta. Tutkimuksen pääteemat pohjautuivat Gustafssonin ym. (2006) FAMM-malliin ... -
Asiakasruokahävikin mittaaminen ja vähentäminen : Ravintola Kasarminassa
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2018)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Ravintola Kasarminassa syntyvän asiakasruokahävikin määrä. Ravintola Kasarmina on Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Xamkin pääopiskelijaravintola, joka tuottaa lounaspalveluja ... -
ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELY K-SUPERMARKET PIHTIPUDAS : kaupan tuotevalikoiman kehittäminen ja asiakastyytyväisyyden selvittäminen
(2022)Tämän opinnäytetyön tutkimuskohteena olivat K-Supermarket Pihtiputaan asiakkaat ja heidän tyytyväisyytensä kaupan elintarvikevalikoimaan. Tavoitteena oli selvittää asiakastyytyväisyyttä ja elintarvikevalikoiman asiakaslähtöistä ... -
Asiakastyytyväisyyskysely Ravintola DeXiin
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2018)Tämä opinnäytetyö käsittelee asiakastyytyväisyyskyselyn tekemistä kampusravintola DeXiin, joka sijaitsee Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun Mikkelin kampuksella. Ravintola teettää vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn ja ... -
Case: B2B-sisältömarkkinoinnin strategia Finland Travel Info Oy:lle
(2023)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Finland Travel Info Oy:lle B2B-sisältömarkkinoinnin strategia. Finland Travel Info Oy on suomalainen matkailualan yritys, jonka palvelu auttaa matkailijoita oman matkan suunnittelussa ... -
Digitaalinen perehdyttäminen maahanmuuttajaistaustaisille ruokapalvelun työntekijöille
(2022)Digitalisaation kehittyminen ja työvoimapula ovat nykypäivänä tärkeitä palvelualoilla. Digitalisaation hyödyntäminen on hyvä mahdollisuus edistää ruokapalvelualalla perehdytysprosesseja ja työnopastusta. ... -
Digitaalisen kaupunkisuunnistuksen suunnittelu ja toteutus
(2023)Tässä opinnäytetyössä on luotu kaupunkisuunnistus Seppo.io-alustalle. Kaupunkisuunnistus on toteutettu Kotkansaareen, ja siinä oli mukana kahdeksan paikallista yritystä ja yksi yhteisö. Toimeksiantaja eli Kotkan Kauppatie ... -
Digitaalisen markkinoinnin strateginen suunnittelu: VisitMäntyharju ry:n markkinointistrategia vuosille 2021–2023.
(2021)Tämä opinnäytetyö oli luonteeltaan kehittämistietoa tuottava tapaustutkimus, jonka aikana valmistui VisitMäntyharju ry:n tavoitteita palveleva markkinointistrategia digitaalisissa kanavissa tapahtuvaan yritysvetoiseen ... -
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma yritykselle X
(2023)Tässä opinnäytetyössä käsitellään digitaalista markkinointia ja sen suunnittelua yritykselle X hyödyntäen SOSTAC-suunnittelumallia ja kyselytutkimusta. Toimeksiantaja on amerikkalainen startup-yritys, joka on tuomassa ... -
Digitaalisen markkinoinnin vaikuttavuus ja kehittäminen hanketoiminnassa - case Monenlaista muikusta
(2021)Tämä opinnäytetyö perehtyy hanketoiminnan digitaalisen markkinoinnin vaikuttavuuteen ja sen kehittämistoimenpiteisiin. Tutkimustyö perustuu Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulun Maistuvaa muikusta – uusia ruokatuotteita ... -
Digitaalisten ohjelmistojen käyttöönoton johtaminen
(2021)TIIVISTELMÄ Tässä opinnäytetyössä tutkitaan digitaalisten ohjelmistojen käyttöönottoa ja käyttöönoton johtamista liikennemyymäläympäristössä työntekijän näkökulmasta. Digitaalisten ohjelmis-tojen käyttöönottoa on tutkittu ... -
Ehdotus syntymäpäiväjuhlapaketista 12-15-vuotiaille nuorille Järvikylpylään: Case: Hotel & Spa Resort Järvisydän
(2019)Tämä opinnäytetyö tehtiin Hotel & Spa Resort Järvisydämen toimeksiannosta. Opinnäytetyön tarkoituksena oli teettää asiakaskyselyn ja teorian pohjalta ehdotus syntymäpäiväjuhlapaketista 12–15-vuotiaille nuorille Järvisydämen ...