Haku
Viitteet 1-10 / 17
Kaupunkiviirin suunnittelu Joensuun kaupungille: viirinsuunnittelukilpailuun osallistuminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli kaupunkiviirin suunnittelu Joensuun kaupungille vuosittain järjestetyssä kilpailussa. Tavoitteena on luoda kilpailun teemaan liittyvä viirin kuvitus, joka mahdollisesti kilpailun voittamalla ...
Laiskakatti ja Faaraokissa sekä muita satuja: Satupuu-projektin raportti
(2007)
Opinnäytetyömme on toiminnallinen projektityö, joka perustuu Ristiinassa kevättalvella 2006 tehtyyn Satupuu-projektiin. Projektiin osallistuivat Ristiinan kirjasto ja Hangastenmaan, Kirkonkylän, Kuomion, Pellosniemen sekä ...
Making a game character move: Animation and motion capture for video games
(2021)
The purpose of this thesis was to serve as an introduction and overview of video game animation; how the interactive nature of games differentiates game animation from cinematic animation, what the process of producing ...
Creating an effective atmosphere for a horror game setup
(2021)
Tämä opinnäytetyö tutkii miten luoda toimiva tunnelma ja peliympäristö kauhupeliin.
Opinnäytetyön tutkimuksessa käydään läpi taustatutkimusta ja tarvittavia metodeja toimivan kauhupelitunnelman luomiseen. Kirjoittaja on ...
Työkirjan taiton suunnittelu VALO-hankkeelle
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on suunnitella taitto Xamkin ja SOCOMin rahoittamalle hankkeelle, jonka nimi on VALO – Lapsiperheiden kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin vahvistaminen. VALO-hanke on kansainvälinen hanke, joka tekee ...
Ilmeen suunnittelu pelihankkeelle: Toimintatutkimus: Xamk Game Studios
(2020)
Tässä tutkimuksessa aiheena oli tunnuksen ja ilmeen suunnittelu Xamkin alaosastolle,
Xamk Game Studiosille. Xamk Game Studios on Xamkin hanke, jonka tavoitteena on kehittää
Kymenlaaksoon ja Etelä-Savoon pelialan ...
Fun to Learn: Using Hello World() videogame to motivate children in learning code
(2021)
The videogame industry has grown rapidly in the last years to lead the entertainment
industry. In addition, considering how engaging videogames are, they have become tools
for a variety of means, even in the educational ...
Kiertotalouden huomioiva suunnittelu: kiertotalous kalusteteollisuuden muotoiluprosessissa 2032
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia tulevaisuudentutkimuksen keinoin kiertotalouden asemaa kalusteteollisuuden muotoiluprosessissa. Tärkein tutkimuskysymys oli: Miten kiertotalous näkyy kalusteiden muotoiluprosessissa ...
Guide to Character Writing in Video Games
(2022)
The objective of this thesis was to research different character writing techniques and methods used in game design to create a handbook suitable for
game design. The thesis was created for a client, although the resulting ...
Analysing pipeline for a realistic 3D game-ready weapon
(2023)
The objective of the thesis is to analyse the process of creating a realistic 3D weapon to be implemented in a console or a computer game by making a model of an AKSU-74 assault rifle from scratch. The pipeline used for ...