Haku
Viitteet 1-10 / 62
Varautuminen autokannen tulipaloon: Case Silja Serenade
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutustua laivojen autokansien paloturvallisuuteen ja varautumiseen mahdolliseen tulipalon riskiin. Opinnäytetyön toimeksiantaja on M/S Silja Serenade. Tutkimuksen avulla pyrin löytämään ...
Asiakaskokemus KSO Autotaloissa
(2021)
Asiakaskokemus on kokonaisvaltainen ja aina yksilöllinen. Sen muodostu-minen alkaa usein digitaalisissa ympäristöissä jo ennen palvelutilannetta se-kä kanavissa, jotka eivät ole yrityksen hallinnoimia. Tänä päivänä meillä ...
Ansible ja pelikirjat: Keskitetty lokipalvelu, valvonnat ja hälytykset
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli rakentaa pilvipalvelualusta kehitys- ja käyttöönottoprojektina. Toimeksiantajana projektille toimi porilainen ICT-palvelutoimittaja Codecontrol Oy. Opinnäytetyöraportti keskittyy lokipalvelun, ...
Päiväkirurgisen nivustyräleikkauspotilaan haavanhoidon ohjaaminen kotiuttamistilanteessa – OSCE-mittari simulaatioharjoitukseen
(2019)
Simulaatioharjoitukset ovat yksi keskeisimmistä oppimismenetelmistä hoitotyön koulutusohjelmassa. Simulaatioharjoitus on oppimistilanteena myönteinen, turvallinen ja se edesauttaa opitun teoriatiedon soveltamista käytännön ...
Matkailijatutkimus, case Pertunmaa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kartoittaa Pertunmaan matkailua. Miksi matkailijat matkustavat Pertunmaalle? Mitä kanavia matkailijat käyttävät etsiessään Pertunmaasta tietoa? Minkä kanavan kautta matkailijat varaavat ...
Muotoilun korkeakoulutuksen ja työelämän asiantuntijuuden yhteistyö: Haasteet ja uudet mahdollisuudet
(2020)
Tämä opinnäytetyö keskittyi korkeakoulutasoisen muotoilukoulutuksen ja työelämän asiantuntijuuden yhteistyöhön. Pääpaino tässä toiminnallisessa kehittämistutkimuksessa oli nykyisten haasteiden kartoittamisessa koulutuksen ...
ESINEIDEN INTERNETIN TUTKIMINEN KÄYTÄNNÖSSÄ
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia esineiden internetiä ja sen mahdollisuuksia käyttäen Raspberry Pi -tietokonetta ja Arduino-mikrokontrolleria, luomalla esineiden internet-demojärjestelmä. Ennen varsinaisen työn ...
The influence of the free-to-play business model on visual development and art direction in mobile games
(2019)
This paper is an exploration of the area between the art and business sides of mobile game development. The main goals are to attempt to discover the influence of the free-to-play business model on the art-direction, to ...
Houkutinansojen käyttö kyberuhkien havaitsemisessa
(2020)
”Hunajapurkki” on jokin tarkoituksella haavoittuvaksi tehty kohde jonka tarkoituksena on houkutella hyökkääjiä tunkeutumaan kohteeseen, jotta saadaan tuotettua tietoa jonka avulla voidaan kehittää kyberturvallisuutta. Tässä ...
Larp yhteisöllisyyden rakentamisen työkaluna lukion työpajakurssilla
(2021)
Opinnäytetyössä selvitettiin, miten nuorten yhteisöllisyyttä rakennetaan liveroolipelaamisen eli larppaamisen avulla lukion työpajakurssilla. Kyseessä on laadullinen tutkimus, joka toteutettiin havainnointina ja avoimina ...