Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-5 / 5
10 teesiä naisten työurista ja digitalisaatiosta
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2019)
Digiteknologiat muuttavat maailmaa.
Ne avaavat naisille uudenlaisia mahdollisuuksia edetä urallaan. Naisyrittäjille ne avaavat pääsyn maailmanlaajuisiin arvoverkostoihin. Naisilla saattaa kuitenkin olla digitaalisten ...
Vauhtia viestintään. Palvelumuotoilun työkaluja viestintään, opetukseen ja yrityskehittämiseen Savonlinnan seudulta
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2023)
Digitaalisen viestinnän nopeassa murroksessa yritykset sekä organisaatiot ovat joutuneet viestinnässä uusien haasteiden eteen. Yritysten haasteet viestinnässä ja markkinoinnissa ovat usein samankaltaisia – viestintäresurssit ...
Palveluvaaka – Punnitse ja kehitä palveluitasi
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2021)
Tämä julkaisu ja siinä esiteltävä Palveluvaaka on syntynyt tarpeesta kehittää yrityksille helppokäyttöinen itsearvioinnin työkalu, jolla yritykset pystyvät arvioimaan palveluliiketoimintansa ja asiakasymmärryksensä tasoa ...
Puristaako voileipä? – Malleja ja työkaluja yli 45-vuotiaiden naisten työurien tukemiseen Suomesta, Belgiasta ja Puolasta
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2021)
Tämä julkaisu tuo esiin kumppanuushankkeiden parhaita käytäntöjä. Julkaisussa esitellään Suomessa, Belgiassa ja Puolassa kehitettyjä malleja ja työkaluja yli 45-vuotiaiden naisten sekä erityisesti voileipäsukupolveen ...
Menesty verkossa: huippuasiantuntijoiden tehovinkit. Digiportaat 2.0
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2023)
Yksi yrityksen menestyksen kannalta tärkeä asia on, että asiakkaat löytävät yrityksen. Läsnäolo verkossa auttaa tavoittamaan laajempaa asiakaskuntaa, erottumaan kilpailijoista ja rakentamaan vahvempaa brändiä. Hyvin ...