Haku
Viitteet 1-3 / 3
Kuvallisuus ja pelillisyys tupakoinnin ehkäisyssä. Menetelmäkokeiluja yläkoulussa ja toisella asteella
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2019)
Versus-hankkeessa kehitettiin tupakkatuotteiden käytön ehkäisyssä käytettäviä pelillisen vertaisvaikuttamisen menetelmiä yläkoulun 9.-luokkalaisten ja toisen asteen ammatillisen koulutuksen opiskelijoiden terveystiedon ...
Parempia pelejä luovilta aloilta
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2019)
Parempia pelejä luovilta aloilta -kirja on syntynyt osana Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun luovien alojen luotsaamaa vuotuista Kouvola Game Week –tapahtumaa 5.-11.11.2018. Teoksen artikkelit pureutuvat rajat rikkovaan ...
Discord-pedagogiikkaa ja digitaalista ohjausta kehittämässä. Tasa-arvoa, luovia ja pelillisiä menetelmiä verkossa tapahtuvaan työpajavalmennukseen
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2021)
Tämän julkaisun lähtökohdat liittyvät kevään 2020 koronapandemian vaikutuksiin ja kokemuksiin. PeliKlaani-hankkeen tavoitteena oli kehittää ja toteuttaa erilaisia valmennuksia, joilla tuetaan osallistujien sukupuolelle ...