Haku
Viitteet 1-10 / 17
Markkinointiviestinnän kehittäminen asiakaskyselyn pohjalta : Case Ravintola Wintti
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2018)
Markkinointiviestintä on aiheena ajankohtainen ja jatkuvasti uudistuva. Erottautuminen nykyisin pirstaleisessa mediassa on haasteellista ja edellyttää, että asiakkaalle tarjotaan kiinnostavaa sisältöä oikeaan aikaan oikean ...
Ammattikorkeakoulujen kielten ja viestinnän opetuksen päivien Facebook-markkinointi ja sen toimivuuden mittaaminen
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2018)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Ammattikorkeakoulujen kielten ja viestinnän opetuksen päivien kävijöille tehdyn kyselyn avulla selvittää, mitkä asiat Facebook-markkinoinnissa olivat toimivia ja mitä asioita tulisi ...
Palveluiden arviointi Kouvolan kansalaisopistossa
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia vapaan sivistystyön oppilaitoksen Kouvolan kansa-laisopiston palveluiden vaikutuksia oppilaisiin. Tutkimuskysymyksinä työssä olivat: ”Lisääntyykö opiskelijan hyvinvointi opiskelun ...
Sosiaalisen median tarveselvitys : Kouvolan Vesi Oy
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää sosiaalisen median tarve Kouvolan Vesi Oy:lle sekä mahdolliset viestintäkanavat ja toimenpiteet, joita yritys voisi hyödyntää tarvittaessa omas-sa viestintäsuunnitelmassaan. Kouvolan ...
Suomalaisten pk-yritysten haasteet kansainvälisessä liiketoiminnassa
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2018)
Kansainvälinen liiketoiminta on huomattavasti haastavampaa kuin pelkästään kotimaan markkinoilla toimiminen. Kansainvälistyminen vaatii yrityksiltä monenlaisia resursseja, kuten pääomaa ja osaavaa henkilöstöä. Kansainvälisen ...
Ulkoasiainhallinnon työharjoitteluprosessin kehittäminen
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän opinnäytetyön aiheena on ulkoasiainhallinnon työharjoitteluprosessin kehittäminen. Työn keskeisimpänä tarkoituksena oli saada selville ne elementit, jotka mahdollistavat onnistuneen, sekä harjoittelijaa että ...
International week 2016 Kymenlaakson ammattikorkeakoulussa
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tutkimus toteutettiin toimintatutkimuksena International Week 2016 -tapahtumasta. International Week on jokavuotinen opiskelijoille ja ulkomaalaisille vierailijoille suunnattu tapahtuma, joka järjestetään Kymenlaakson ...
Yrityksen uuden brändin lanseeraussuunnitelma
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön toimeksi antaneessa yrityksessä oltiin päätetty muuttaa yrityksen nimi ja samalla siihen tiiviisti liitoksissa ollut brändi. Yrityksen aiempi nimi on paikkaan sidottu ja myös rajaa asiakaskunnan koskemaan ...
Matkailuyrityksen markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa : Case Duara Travels
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2018)
Sosiaalinen media on aiheena ajankohtainen ja jatkuvasti uudistuva. Yrityksille se tarjoaa uudenlaisia keinoja markkinointiviestinnän toteuttamiseen. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten työn toimeksiantajan, ...
Monikielisen käännöstaulukon suunnittelu matkailuyrittäjille : Nähtävyys- ja retkeilysanastot
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tutkimus käsittelee Repovesikeskuksen matkailuyrittäjille ja oppaille suunnitellun käännöstaulukon tekoa toiminnallisena työnä. Sanastoon 5 kielellä (suomi, englanti, saksa, venäjä ja ruotsi) kootut sanat liittyvät ...