Haku
Viitteet 1-10 / 61
Kehityskeskustelujen kehittäminen Musti ja Mirri -ketjussa
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan kehityskeskusteluprosessin kehittämismahdollisuuksia
Musti ja Mirri -ketjussa myymäläpäälliköiden näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena on
selvittää, miten Musti ja Mirri -ketjussa ...
Asiakaskokemus KSO Autotaloissa
(2021)
Asiakaskokemus on kokonaisvaltainen ja aina yksilöllinen. Sen muodostu-minen alkaa usein digitaalisissa ympäristöissä jo ennen palvelutilannetta se-kä kanavissa, jotka eivät ole yrityksen hallinnoimia. Tänä päivänä meillä ...
Tulosperusteisen palvelun käyttöönoton kehittäminen muutosjohtamisen ja muutosviestinnän näkökulmasta
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tulosperusteisen palvelun käyttöönoton kehittäminen muutosjohtamisen ja muutosviestinnän näkökulmasta. Työn toimeksiantaja oli Etelä-Savon elinkeino-, liikenne ja ympäristökeskus. Opinnäytetyön ...
Asiakaskokemus kosmetiikan maahantuontiyrityksessä 4Dream
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen tutkiminen ja kehittäminen kosmetiikan maahantuontiyrityksessä. Toimeksiantajana työlle oli luonnonkosmetiikan maahantuontiyritys 4Dream. Yritys on perustettu vuonna 2015, ja sen ...
Kokouspalvelun tuotteistaminen Merikeskus Vellamossa: Case Komendantin sali
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia, miten tuotteistetaan myytävä kokouspalvelu-tuote Merikeskus Vellamossa kesällä 2020 avatun Kohtalona Ruotsinsalmi -näyttelyn elämykselliseen kokoustilaan, Komendantin saliin. ...
Yrityksen hankintatoimen kehittäminen. Case Yritys X
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on toimeksiantajayrityksen hankintatoi-men nykytilan selvittäminen ja kehittäminen. Tutkimuksen avulla selvitettiin, kuinka Yritys X:n hankintoja voisi kehittää kustannusten, laadun ja ...
TYÖNANTAJAMIELIKUVAN KEHITTÄMINEN HR:N JA MARKKINOINNIN AVULLA
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajan Tampereen Infran nykyisen työnantajamielikuvan tilannetta ja sitä, miten sitä voidaan parantaa HR:n ja markkinoinnin avulla. Tutkimuksen kohderyhmänä olivat ...
Markkinointisuunnitelma LVI-Tekniikka Rissanen Oy:lle
(2020)
Tämän työn tavoite oli laatia toimeksiantajalle markkinointisuunnitelma, jonka ensisijaisena päämääränä oli lisätä toimeksiantajan tunnettavuutta yksityisasiakas puolella sekä paikallisten asiakkaiden keskuudessa. ...
Vuokratyöntekijöiden työhyvinvoinnin johtaminen ja kehittäminen
(2021)
Tässä opinnäytetyössä keskitytään henkilöstöpalvelualan yrityksen vuokra-työntekijöiden työhyvinvointiin, sen nykytilaan sekä parannusehdotuksiin. Opinnäytetyö on toteutettu käyttämällä kvantitatiivista tutkimusotetta. ...
Kymppi-koulutusohjelman vaikuttavuusarviointi
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli arvioida Kymppi-koulutusohjelman vaikuttavuutta osallistujayrityksiin ja osallistujiin sekä selvittää, millainen on hyvä Kymppi-koulutusohjelma. Tutkimuskysymyksissä kysytään, miten Kymppi-toiminta ...