Haku
Viitteet 1-10 / 72
Kaakkois-Suomen työ-ja elinkeinotoimiston rekrytointipalveluiden kehittäminen työnantaja-asiakkaille
(2020)
Tässä opinnäytetyössä oli tarkoitus selvittää Kaakkois-Suomen työ- ja elinkeinotoimiston rekrytointipalvelujen toimivuus sekä tunnettuus työnantaja-asiakkaiden näkökulmasta. Työ- ja elinkeinotoimistolla on monipuolisesti ...
Autoliikkeen markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on autoliikkeen markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaalisessa mediassa. Toimeksiantaja on mikkeliläinen Saimaan Autopiste Oy, joka myy vaihtoautoja. Opinnäytetyö suoritettiin toimeksiantajalle ...
Digitaalinen kohtaamispaikka : Case Ensto
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Ensto Oy, jonka toimialana ovat sähkötarvikkeet ja sähköasennustarvikkeet. Toimeksiantajayrityksen liiketoiminnassa messut ja muut markkinointitapahtumat ovat olleet merkittävässä roolissa. ...
Digimarkkinointisuunnitelma pk-yritykselle : Digimarkkinointia kustannustehokkaasti
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten rakentaa kustannustehokas digimarkkinointisuunnitelma pk-yritykselle ja mitä kanavia yrityksen kannattaa käyttää hyväkseen toteuttaessaan suunnitelmaa. Työssä pyrittiin ...
Sijoituspalveluiden markkinointi nuorisokohderyhmälle
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on sijoituspalveluiden markkinointi nuorisokohderyhmälle. Työn tavoitteena on tuottaa innovatiivisia toimenpidesuosituksia sijoituspalveluiden markkinoinnin kehittämiseksi toimeksiantaja OP Suur-Savolle. ...
Kuntosaliyrityksen asiakkuuksien hallinta - LadyLine Kouvola
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miksi LadyLine Kouvolan entiset ja potentiaaliset uudet asiakkaat eivät käytä LadyLinen palveluita. Työssä tutkittiin uusasiakashankintaa sekä kilpailijoiden palveluita ja ...
Sosiaalisen median strategia PK-yritykselle : Case: Jooga Galleria
(2020)
Opinnäytteen aiheena on sosiaalisen median strategia. Työssä tarkastellaan sosiaalisen
median kanavista Facebookia ja Instagramia. Sosiaalisen median strategia luodaan
kouvolalaiselle PK-yritykselle Jooga Gallerialle. ...
TYÖNANTAJAMIELIKUVAN KEHITTÄMINEN HR:N JA MARKKINOINNIN AVULLA
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajan Tampereen Infran nykyisen työnantajamielikuvan tilannetta ja sitä, miten sitä voidaan parantaa HR:n ja markkinoinnin avulla. Tutkimuksen kohderyhmänä olivat ...
Markkinointisuunnitelma LVI-Tekniikka Rissanen Oy:lle
(2020)
Tämän työn tavoite oli laatia toimeksiantajalle markkinointisuunnitelma, jonka ensisijaisena päämääränä oli lisätä toimeksiantajan tunnettavuutta yksityisasiakas puolella sekä paikallisten asiakkaiden keskuudessa. ...
Kuluttajatutkimus suomalaisten brändien markkina-asemasta Ozon-verkkokaupassa
(2021)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten potentiaaliset venäläiset kuluttajat suhtautuvat suomalaisiin brändeihin. Tarkoituksena oli saada selville, mitkä asiat estävät kuluttajia ostamasta tuotteita ulkomailta, ...