Haku
Viitteet 1-10 / 15
Asiakastyytyväisyyden parantaminen Millog Oy:n tuottamissa logistiikkapalveluissa: Varaosa- ja tarviketoimitukset
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin Millog Oy:n tuottamia logistiikkapalveluita ja niihin liittyvää asiakastyytyväisyyttä. Tarkastelukohteena oli varaosa- ja tarviketoimitukset käyttöhuollon asiakkaille. Aihetta lähestyttiin ...
TARVELASKENTA RAAKA-AINEEN OSTOTILAUKSELLE : Tapaustutkimus: Colombier Finland Oy
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Colombier Finland Oy:lle. Opinnäytetyön aiheena oli tarvelaskenta raaka-aineen ostotilaukselle. Työn tavoitteena oli luoda Excel-työkalu, jonka avulla voitaisiin laskea raaka-aineen tarve ...
Materiaali- ja informaatiovirtojen kehittäminen työmaalogistiikassa
(2021)
Rakennustyömaalogistiikan asema ja sen johtaminen suomalaisessa rakennusteollisuudessa on vielä melko tuntematonta. Toimitusketjun hallintaa ja sen
vaikutusta yritysten kannattavuuteen ei ole täysin ymmärretty. Jokaisella ...
Verkkokaupan toimivuuden parantaminen ja tilaus-toimitusprosessin kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, kuinka verkkokauppojen toimintaa olisi mahdollista parantaa ja saada toimivammaksi asiakasnäkökulmasta. Työssä selvitettiin myös asiakkaiden tyytyväisyyttä verkkokauppatoimintaan. ...
HUOLINTA-ALAN YRITYKSEN ASIAKASPORTAALIN SELVITYS JA KEHITTÄMINEN
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millä järjestelmän ominaisuuksien avulla voidaan luoda arvoa asiakkaalle ja kohdeyritykselle tavalla, joka edistää yhteistyötä, tietovirtaa ja helpottaa toimitusketjun ...
Tieto- ja materiaalivirtojen tehostaminen RFID-teknologialla
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee RFID-teknologian vaikutuksia logistiikkapalveluja tuottavan yrityksen prosesseihin. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Suomen Kaukokiito Oy. Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, miten ...
Toimitusketjujen riskienhallinnan kehittäminen elektroniikkayhtiössä
(2022)
Riskienhallinnan laajuus yrityksessä on yleensä sidoksissa yrityksen kokoon. Suuryrityksissä riskienhallinnasta vastaa laaja organisaatio ja toiminta voi olla mallinnettu tieteellisillä analyyseillä. Pienessä yrityksessä ...
Kolmen eri toimitusmallin kustannusvertailu
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli vertailla kolmen eri toimitusmallin kustannuksia. Työssä vertaillaan Evonik Silica Finland Oy:n yhden tuotteen kolmea eri toimitusmallia yhdelle asiakkaalle. Tavoitteena on saada ...
Elintarvikkeiden toimittamisessa huomattavat yleisimmät virheet
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää elintarvikkeiden toimittamisen yhteydessä huomattavat yleisimmät virheet sekä keksiä kehitysideoita niiden minimoimiseksi. Kehitysideoiden tavoitteena oli helpottaa toimeksiantajan, ...
Läpinäkyvyyden merkitys kuluttajille: last mile -kuljetukset ja kuljetusyritysten toiminta
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan kuljetusyritysten läpinäkyvän toiminnan sekä niiden tarjoamien last mile -kuljetusten läpinäkyvyyden merkitystä kuluttaja-asiakkaille. Tutkimuksen aihe on valikoitunut tutkijan suuresta ...