Haku
Viitteet 1-4 / 4
Digitaalisen markkinoinnin strateginen suunnittelu: VisitMäntyharju ry:n markkinointistrategia vuosille 2021–2023.
(2021)
Tämä opinnäytetyö oli luonteeltaan kehittämistietoa tuottava tapaustutkimus, jonka aikana valmistui VisitMäntyharju ry:n tavoitteita palveleva markkinointistrategia digitaalisissa kanavissa tapahtuvaan yritysvetoiseen ...
Perehdytyksen kehittäminen Visulahden matkailukeskuksessa
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda päivitetty perehdytyskansio sekä perehdytyssuunnitelma Visulahden matkailukeskukselle. Perehdytyskansion päivitys tehtiin vanhan kansion pohjalta ja uutta kansiota on helppo tarvittaessa ...
Virtuaalisten ja pelillisten menetelmien hyödyllisyys restonomien opetuksessa ja alueellisessa kehittämisessä
(2022)
Verkko-opetuksen yleistyessä uusien oppimisympäristöjen tarve kasvaa. Pelillisyyttä on opetuksessa hyödynnetty sen hyvien opiskelumotivaatiota edistävien vaikutuksien vuoksi. Virtuaalisien ja pelillisien oppimisympäristöjen ...
Ravinto-opas kilpaurheilijalle
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda ravinto-opas Mikkelin Voimistelijoiden
nettisivuille. Opas on laadittu kilpacheerleading-joukkueen tarpeisiin, mutta
sitä voivat hyödyntää muut urheiluseuran jäsenet. Ravinto-oppaan
...