Haku
Viitteet 1-10 / 13
Asiakaskokemus ja palvelupolku Lappeenranta Spassa
(2019)
Tämän opinnäytteen aiheena on asiakaskokemuksen, asiakastyytyväisyyden ja palvelupolun tutkiminen Lappeenranta Spassa. Opinnäytteessä perehdyttiin ja tutkittiin asiakkaan reagointia palveluun ja sen laatuun niin teoriassa ...
Farmari 2022 -maatalousnäyttelyn ravintolapalvelujen ulkomyyntialueiden toimintasuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli Farmari 2022 -maatalousnäyttelyn ravintolapalvelujen asiakaslähtöinen kehittäminen. Työssä luotiin toimintasuunnitelma tapahtuman ravintolapalvelujen ulkomyyntialueiden toteuttamiselle. ...
Mikkelin ravitapahtumien kiinnostavuus ja kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mikä tekee Mikkelin ravitapahtumista kiinnostavia, ja tehdä työn tulosten perusteella kehitysehdotuksia toimeksiantajalle. Työ toteutettiin yhteistyössä Mikkelin Ravirata Oy:n kanssa. ...
Asiakaskokemustutkimus Rami Visulahdelle
(2023)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön kohteena oli kahvilaravintola Rami Visulahti Mikkelissä. Tavoitteena oli tutkia ravitsemisalan asiakaskokemusta. Tutkimuksen pääteemat pohjautuivat Gustafssonin ym. (2006) FAMM-malliin ...
Original Sokos Hotel Seurahuone Savonlinnan asiakaspolku ja asiakaskokemus
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Original Sokos Hotel Seurahuone Savonlinnan asiakaspolun, asiakaskokemuksen ja asiakastyytyväisyyden tutkiminen ja kehittäminen. Opinnäytetyössä tutkittiin palvelun laatua asiakaspolun ...
Asiakaskokemus Ravintola Wanhassa Myllyssä
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on tutkia ja kehittää Ravintola Wanhan Myllyn asiakaan asiakaskokemusta ja tyytyväisyyttä ravintolan palveluun. Tutkimuksessa tutkittiin asiakaspalvelun laatua ja asiakkaan kokemusta ja tavoitteena ...
Mielikuvat ja tunnekokemukset asiakaskokemuksessa: aktiivilomat Apollomatkoilla
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee mielikuvien ja tunnekokemusten merkitystä asiakaskokemuksessa. Tänä päivänä on oltava jatkuvasti ajanhermolla, mutta mieluiten jo reippain askelin edellä. Mielikuvilla ja tunnekokemuksilla on ...
Majoituspalveluiden kehittäminen - Tiittalan kartano
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Tiittalan kartanon majoituspalveluita ja luoda service blueprint majoitusprosessista esimiestyön apuvälineeksi. Tiittalan kartanolla ei ole aiempaa materiaalia tai perehdytyskansiota ...
Koko perheen tapahtuman suunnittelu, toteutus ja kehittäminen Vermo Areenalle
(2023)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Vermon ravirata Oy. Työn tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa koko perheelle suunnattu osuus Vermo Areenan uudenvuoden tapahtumaan. Työn tavoitteena oli tuottaa jotain hieman ...
Päivittäistavarakaupan ruokatorien asiakaskokemuksen muodostuminen ja siihen vaikuttavat tekijät
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää päivittäistavarakauppojen sisällä toimivien ruokatorien asiakaskokemuksen kulmakivet. Asiakaskokemus on tällä hetkellä hyvin trendikäs aihe, eikä asiakaskokemusta päivittäistavarakaupan ...