Haku
Viitteet 1-8 / 8
Ravintolan juomalista myynnin tukena
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimeksiantaja Kenkäveron ravintolalle juomalista myynnin tukemiseksi. Lisäksi tavoitteena oli kehittää ravintolan henkilökunnalle tuotekansio valikoimissa olevista ...
Asiakaskokemustutkimus Rami Visulahdelle
(2023)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön kohteena oli kahvilaravintola Rami Visulahti Mikkelissä. Tavoitteena oli tutkia ravitsemisalan asiakaskokemusta. Tutkimuksen pääteemat pohjautuivat Gustafssonin ym. (2006) FAMM-malliin ...
ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELY K-SUPERMARKET PIHTIPUDAS : kaupan tuotevalikoiman kehittäminen ja asiakastyytyväisyyden selvittäminen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tutkimuskohteena olivat K-Supermarket Pihtiputaan asiakkaat ja heidän tyytyväisyytensä kaupan elintarvikevalikoimaan. Tavoitteena oli selvittää asiakastyytyväisyyttä ja elintarvikevalikoiman asiakaslähtöistä ...
Kouvolan kulttuuritalojen ravintolapalveluiden kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä Kouvolan kulttuuritalojen – Kouvolatalon ja Kuusankoskitalon – ravintoloiden asiakkaat ravintolapalveluilta odottavat ja mitä he ovat palveluista valmiit maksamaan. ...
Tuotekehitys yritykselle: viinitastingpaketti
(2023)
Tämän produktiivisen opinnäytetyön aiheena oli tuotekehitysprosessi. Toimeksiantajana oli Aittatorin ravintola Oy ja Viinibaari Vox. Tavoitteena oli kehittää arki-illoille suunniteltu omatoiminen viinitastingpaketti, jota ...
Asiakaskokemuksen tutkiminen Könnölän matkailutilalla
(2023)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyöni aiheena oli asiakaskokemuksen tutkiminen Könnölän Matkailutilalla. Kohderyhmänä olivat matkailutilalla asioineet asiakkaat. Työn tavoitteen tarkoitus oli selvittää, millaisia tarpeita ...
Tykkimäki resortin kokouspalveluiden kehittäminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Tykkimäki resortin kokouspalveluiden kehittäminen. Tässä opinnäytetyössä tutkittiin kokousasiakkaan palvelupolkua eri kontaktipisteiden avulla sekä perehdyttiin siihen, mistä muodostuu palvelun ...
Hotellin aamiaisen asiakastyytyväisyys tutkimus
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Scandic Eden Nokian asiak-kaiden tyytyväisyyttä hotellin aamiaiseen. Tyytyväisyyttä tutkittiin asiakastyy-tyväisyyskyselyn avulla. Kysely toteutettiin maaliskuussa 2023. ...