Haku
Viitteet 1-5 / 5
Matkailijatutkimus, case Pertunmaa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kartoittaa Pertunmaan matkailua. Miksi matkailijat matkustavat Pertunmaalle? Mitä kanavia matkailijat käyttävät etsiessään Pertunmaasta tietoa? Minkä kanavan kautta matkailijat varaavat ...
Vihreän kullan kulttuuritien markkinointisuunnitelma
(2022)
Tämän opinnäytetyön Vihreän kullan kulttuuritien markkinointisuunnitelman toimeksiantajana on Vihreän kullan kulttuuritien kehittämishanke. Markkinointisuunnitelma tehdään kulttuuritien varrella oleville kunnille, joiden ...
Elämys- ja markkinointipalveluita tarjoavan yrityksen kysynnän kartoitus
(2023)
Tämä opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, olisiko elämys- ja markkinointipalveluita tarjoavalle yritykselle kysyntää Myrskylässä, itäisellä Uudellamaalla. Työn tarkoituksena oli myös saada varmuutta siitä, minkälaisille ...
Uudenmaan matkailu 2040
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää Uudenmaan alueen matkailun tulevaisuusnäkymiä vuonna 2040. Lisäksi tarkoituksena on selvittää, mitä matkailumarkkinoinnin keinoja Järvenpään kaupungin kannattaa tulevaisuudessa hyödyntää ...
Mikroyrityksen myynnin ja markkinoinnin uudelleen organisointi omistajan muutostilanteessa
(2022)
Tämä opinnäytetyö on kehitystyö, jossa kerättiin tietoa mikrorityksen toiminnasta ja toimintaympäristöstä yrityksen markkinoinnin ja myynnin tueksi omistajan muutostilanteessa.
Työn tavoitteena oli tilanteen kartoituksen ...