Haku
Viitteet 1-10 / 14
Vaara Sport − Uutta nostetta maastopyöräilystä
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Vaara Sportille, Taivalkoskella sijaitsevalle erityisesti liikuntamatkailijoille suunnatulle majoitusalan yritykselle. Yritys toimii entisen oppilaitoksen asuntolan sekä ruokalan tiloissa, ja ...
Ympärivuotisen viikko-ohjelman kehittäminen Holiday Club Saimaalle
(2018)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Holiday Club Saimaalle uusi ympärivuotinen viikko-ohjelma matkailun eri sesongit ja vuodenajat huomioiden. Holiday Club Saimaa on Pohjoismaiden suurin lomakeskus, jonka suurin ...
Matkailijatutkimus, case Pertunmaa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kartoittaa Pertunmaan matkailua. Miksi matkailijat matkustavat Pertunmaalle? Mitä kanavia matkailijat käyttävät etsiessään Pertunmaasta tietoa? Minkä kanavan kautta matkailijat varaavat ...
Asiakastutkimus Mikkelipuistolle
(2020)
Tällä opinnäytetyöllä selvitettiin Mikkelipuiston asiakkuuksia ja asiakaskokemuksia sekä mielikuvia puiston toiminnan kehittämistä varten. Asiakastutkimus on hyödyllinen uudenlaisen toimintatavan, yritystoiminnan kannattavuuden ...
Päämajakaupunki Mikkeli - Kulttuurimatkailukysely
(2020)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin Sodan ja rauhan keskus Muisti Oy:n tarpeesta laajemmalle matkailukyselylle. Sodan ja rauhan keskus Muisti on Mikkelissä keväällä 2021 avattava uusi sotahistoriallinen tiedekeskus. Mikkelissä ...
Kolmen kunnan kyläkierros Etelä-Karjalassa: Uuden matkailupalvelun tuotteistaminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön perusajatuksena oli uuden asiakaslähtöisen matkailutuotteen luominen. Ensisijaisena tavoitteena oli tuotteistaa yhden päivän kestävä kyläkierros Savitaipaleen, Lemin ja Luumäen matkailupalvelutarjonnasta ...
Viikinkiteemaisen muinaispolun sisällön suunnittelu
(2021)
Opinnäytetyö tehtiin kvalitatiivisena kehittämistehtävänä, jonka tarkoituksena oli kehittää tehtävärasteja ja tietoiskuja viikinkiteemaiselle muinaispolulle. Luontoon sijoittuvasta muinaispolusta tulisi kokonaisuudessaan ...
Vastuullisuusviestintä Suomen maailmanperintökohteissa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tarkasteltiin Suomessa sijaitsevien maailmanperintökohteiden digitaalista vastuullisuusviestintää. Työn taustalla oli kaikkien seitsemän kohteen päätös sitoutua Visit Finlandin Sustainable Travel ...
Uudenmaan matkailu 2040
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää Uudenmaan alueen matkailun tulevaisuusnäkymiä vuonna 2040. Lisäksi tarkoituksena on selvittää, mitä matkailumarkkinoinnin keinoja Järvenpään kaupungin kannattaa tulevaisuudessa hyödyntää ...
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittyminen kymenlaaksolaisissa matkailuyrityksissä
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana on Kymenlaakson matkailun digiloikka – hanke, ja aiheena kymenlaaksolaisten matkailuyritysten digitaalisen asiakaskokemuksen kehittyminen, sekä nykytilanteen kartoittaminen. Opinnäytetyö ...