Haku
Viitteet 1-10 / 15
PERUSTA OMA TV-KANAVA: Jakelupalvelun käyttöönotto helpommaksi palvelumuotoilun keinoin
(2020)
Tämä opinnäyte on kehitystutkimus, jonka tavoitteena oli tutkia kuinka Digita oy:n maanpäällistä digitaalista jakelupalvelua tulisi muokata, jotta palvelun käyttäjien tarpeet tulisivat paremmin huomioiduksi.
J ...
Tilat ja vuorovaikutus. Vuorovaikutteisen ja optimaalisen tilan teoria strategisen suunnittelun perustana.
(2019)
Research is based on combining different perspectives to achieve a theory of interactive and optimal space. Service aspect is emphasised as a main theme in the research and it is modelled from space as service point of ...
Hahmosuunnittelu osana lastenkirjan kuvittamista
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee hahmosuunnittelua osana lastenkirjan kuvittamista. Työssä tutkitaan ensisijaisesti, miten mielenkiintoisia hahmoja suunnitellaan. Alakysymyksenä on, miten hahmot vaikuttavat tarinankerrontaan.
Työ ...
3D-tulostuspalveluiden kehittäminen asiakasymmärryksen kautta: Tapaustutkimus: Materflow
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Lahdessa toimivan Materflow Oy:n 3D-tulostuspalveluiden tuotteistaminen. Tarkoituksena on luoda asiakkaille selkeästi esittettävissä oleva palvelukokonaisuus, jota voidaan kuitenkin tarpeen ...
Visuaalisen ilmeen uudistaminen striimaajalle : Grafiikan tuottaminen Twitchiin
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on uudistaa visuaalista ilmettä Wiballe, suomalaiselle striimaajalle. Suorat verkkolähetykset eli striimaaminen on kasvattanut suosiotaan nopeasti. Laajan tarjonnan myötä sisällöntuottajat pyrkivät ...
Helsinki Pride -yhteisö ry:n jäsenpalveluiden palvelupolun kehitys
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen etua
ajavan Helsinki Pride -yhteisö ry:n jäsenpalveluiden palvelupolkua sekä jäsenten tyytyväisyyttä ja toiveita palveluja kohtaan. Tutkimuksessa ...
Portrayal of Non-Cisgender Characters in Video Games
(2023)
The objective of the thesis was to gain information on how non-cisgender gamers relate to the current state of non-cisgender representation in video games and what hopes they have for future inclusion. This information was ...
Game props research and design: Interactivity and telling a story
(2023)
Props in games are an important part of delivering immersive experience to the player. Yet when it came to available research, prop design lacked deeper studies with aspects such as narrative and interactive purposes of ...
Interior Design Bot : toimitilasuunnittelun digitaalinen apuväline
(2021)
Työympäristöt ja työskentelytavat muuttuivat digitalisaation ja Covid-19-pandemian myötä. Uusien työtapojen ja työympäristöjen ymmärtäminen ja suunnittelu kasvatti tarvetta käyttäjien laajemmalle kuulemiselle. Tämä voi ...
Fontin suunnittelu ja prosessit
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, kuinka fontit ovat kehittyneet ajan var-rella ja millä tavoin ne esiintyvät tänä päivänä. Työn tavoitteena oli suunnitel-la ja toteuttaa myyntikelpoinen, persoonallinen ja visuaalisesti ...