Haku
Viitteet 1-10 / 11
Palvelumallilla tasalaatuista asiakaspalvelua jätehuoltoon, Rosk’n Roll
(2019)
Tämän opinnäytetyön tutkimus- ja kehittämistehtävä on toimeksianto Rosk’n Roll Oy Ab:ltä, joka on omistajakuntiensa jätehuoltopalveluja tuottava yhtiö Uudellamaalla. Kunnallisen jätehuollon asiakas ei voi valita haluamaansa ...
Asiakasprofiilit asiakasymmärryksen tukena
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli koostaa toimeksiantajalle asiakasprofiilit, joiden avulla toimeksiantaja voi kehittää asiakasymmärrystään. Kasvattamalla asiakasymmärrystä voidaan palveluita ja tapahtumia kehittää vastaamaan ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen erikoisliikkeessä
(2019)
Vähittäiskaupassa kilpailun paine tuottaa asetelman, jossa on pystyttävä erottautumaan muista. Tämä johtaa siihen, että on etsittävä keinoja, joita kilpailijoiden on vaikea kopioida. Yhtenä mahdollisena ratkaisuna on ...
PALVELUMUOTOILUN HYÖDYNTÄMINEN DIGITAALISEN PALVELUN TUNNELMAN MUOTOILUSSA Tapaustutkimus: Magnesia Festival Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoite on selvittää, kuinka elämyksellisen hyvinvointitapahtuman Magnesia Festivalien tunnelman elementtejä pystytään tuomaan heidän uuteen digitaaliseen palveluunsa palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. ...
Kasarmitorin kesä -tapahtuman asiakaskokemus ja asiakasarvon muodostumisen keskeiset tekijät
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee Kasarmitorin kesä -tapahtuman asiakaskokemusta ja asiakasarvoon vaikuttavia tekijöitä. Kasarmitorin kesä -tapahtuma käsitti Helsingin Kasarmitorin kesäterassin sekä kesäkatukokeilun. Kasarmitorin ...
VERKKOKAUPAN ASIAKASKOKEMUSMUOTOILU – Tapaustutkimus: Pihakulma
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tunnistaa palvelumuotoilun keinoin Pihakulman verkkokaupan kehityskohteita ja tuottaa toimeksiantajayritykselle tietoa verkkokauppa-asiakkaiden asiakaskokemuksesta.
Opinnäytetyön toimeksiantajana ...
Verkkosivupalvelun kehittäminen palvelumuotoilun keinoin: tapaustutkimus Janne Parri Oy
(2022)
Tämä opinnäytetyö selvitti palvelumuotoilun hyödyntämistä Janne Parri Oy:n verkkosivupalvelun kehittämisessä. Verkkosivuprojektit ovat usein yli kuukau-den mittaisi projekteja, jotka vaativat osallistujiltaan paljon ...
Kilpailuetu näkyväksi - tulevaisuuskestävän brändistrategian muotoilu
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tulevaisuuskestävän brändistrategian muotoilu luonnon välittömässä läheisyydessä toimivalle kukka- ja kurssitilalle. Brändistrategian muotoilun avulla tavoiteltiin kilpailuedun näkyväksi ...
Hybriditapahtuman digitaalisen asiakaskokemuksen muotoilu: Tapaustutkimus Heavy Metal Knitting World Championships
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin hybriditapahtuman digitaalista asiakaskokemusta ja sitä, miten sitä voidaan parantaa palvelumuotoilun menetelmien avulla. Hybriditapahtuma on tapahtumamuoto, joka toteutetaan sekä fyysisessä että ...
HUS Diagnostiikkakeskuksen Digipalvelut-yksikön konseptointi
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten HUS Diagnostiikkakeskuksen Digipalvelut-yksikön tunnistettavuutta ja palveluita voidaan selkeyttää palvelumuotoilua hyödyntäen: Miten tuetaan käyttäjää tunnistamaan palvelu, ...