Haku
Viitteet 1-10 / 62
PERUSTA OMA TV-KANAVA: Jakelupalvelun käyttöönotto helpommaksi palvelumuotoilun keinoin
(2020)
Tämä opinnäyte on kehitystutkimus, jonka tavoitteena oli tutkia kuinka Digita oy:n maanpäällistä digitaalista jakelupalvelua tulisi muokata, jotta palvelun käyttäjien tarpeet tulisivat paremmin huomioiduksi.
J ...
Palvelumuotoilu ja nuorten kirjastopalvelut : Palvelumuotoiluprosessi Mukkulan kirjaston toiminnan kehittämisessä
(2020)
Tämä opinnäytetyö kuvaa Mukkulan kirjaston nuortenpalveluiden kehittämistä palvelumuotoilun menetelmin. Työ on toteutettu helmi-lokakuussa 2020. Kirjasto sijaitsee Lahdessa Mukkulan peruskoulun yhteydessä. Kirjastolla on ...
Käyttäjälähtöinen tilannehuone : Käyttäjätarpeita vastaavan tilannehuoneen kehittäminen palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen
(2021)
Lähtökohtana opinnäytetyölle oli havainto, että toimeksiantajan projektit eivät etene toivotulla tavalla. Tavoitteena oli selvittää, minkälaisia haasteita toimeksiantajan työntekijöillä on projektitoimintaan liittyen ja ...
HYVÄN MIELEN TYÖPAIKKA -MERKKI Mielenterveyttä edistävän konseptin kehittäminen palvelu-muotoilun keinoin
(2020)
Tämä opinnäytetyö kuvaa Hyvän mielen työpaikka-merkin innovointi- ja kehittämisprosessia vuonna 2019. Merkkiä on innovoitu MIELI Suomen Mielenterveys ry:ssä osana Sosiaali- ja terveysministeriön Hyvän mielen työpaikka ...
”ASIANTUNTIJA ON LIIKAA SIELLÄ OMASSA ASIANTUNTIJAPILVESSÄÄN”: Käyttäjäkokemuksen kehittäminen terveysalalla
(2020)
Vuonna 2019 uutiset täyttyivät terveysalaa koskevilla uutisoinneilla. Uutisoinneissa paljastui useita epäkohtia terveyspalveluyrityksissä. Toistaiseksi palvelujen kehittämisessä on painotettu palveluiden tehostamista. ...
Opiskelijan itseohjautuvuuden tukeminen henkilökohtaistamisprosessissa. Palvelumuotoilu asiakastiedon keräämisessä
(2020)
Tässä opinnäytetyössä keskiössä on opiskelijoiden itseohjautuvuus ammatillisen reformin jälkeisessä ammatillisessa koulutuksessa. Ammatillisen koulutuksen reformi vuonna 2018 muutti ammatillisen koulutuksen kenttää monin ...
Asiakasprofiilit asiakasymmärryksen tukena
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli koostaa toimeksiantajalle asiakasprofiilit, joiden avulla toimeksiantaja voi kehittää asiakasymmärrystään. Kasvattamalla asiakasymmärrystä voidaan palveluita ja tapahtumia kehittää vastaamaan ...
NEET-nuorten digimentoroinnin kehittäminen palvelumuotoiluna
(2021)
NEET-nuorella tarkoitetaan opintojen, työelämän, valmennuksen ja työharjoittelun ulkopuolelle jäänyttä alle 29-vuotiasta nuorta. Syrjäytymisen syitä ovat usein koulutuksen puuttuminen, pitkittynyt työttömyys tai työuran ...
Intersport Jumalniemen asiakasymmärryksen lisääminen : Asiakaspersoonat kohdennetun markkinoinnin tueksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä Intersport Jumalniemen asiakasymmärrystä palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen. Tavoitteena oli muodostaa asiakaspersoonat, joiden avulla yrityksen on helpompi kohdentaa markkinointiaan ...
Osaamista ja osallisuutta osallistamalla – Tulevaisuuden työkaluja kuudesluokkalaisille palvelumuotoilun avulla
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan palvelumuotoilun mahdollisuuksia kouluympäristössä. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, voidaanko palvelumuotoilumenetelmiä ja muotoiluajattelua hyödyntää koulussa ...