Haku
Viitteet 1-10 / 14
DESIGNING A TABLETOP ROLE-PLAYING GAME
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2018)
The creation of a tabletop role-playing game is a relatively understudied subject in the realm of game design. The objective of this thesis was to create an understanding for the reader of the process for creating a ...
Pepper’s Tale : Vihollisen suunnittelu, 3D-mallinnus ja animointi
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tässä opinnäytetyössä suunnitellaan, 3D-mallinnetaan ja animoidaan käyttövalmis vihollishahmo Pepper’s Tale-nimisen 3D-tasoloikkapelin demoa varten. Tutkimuksen kohteena ovat hahmon animoinnin kannalta tärkeät mallinnuksessa ...
Macromanagement in RTS games : Emphasizing strategy over tactics
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
Strategy games have been introduced to the public in many different forms and video game is no exception. Real-time strategy (RTS) has been amongst the most popular strategy subgenres. It has gone through many changes and ...
Postin sähköinen joulukortti : Isometrisen vektorigrafiikan piirtäminen ja animointi
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän produktiivisen opinnäytetyön konkreettinen tavoite oli suunnitella Postin interaktiiviselle, sähköiselle joulukortille paras mahdollinen toteutustapa ja tuottaa sisältö valituilla menetelmillä. Toteutuksen tuli olla ...
Player immersion in video game : Designing an immersive game project
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2018)
This thesis researched player immersion in video games. Due to the vastness of the previous research of player immersion, the topic of the thesis was narrowed the to consider a more specific aspects of player immersion. ...
CONCEPT ART CREATION METHODOLOGIES : Visual Development of “Rock Boy”
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2018)
Concept art is often mistakenly referred to as art that is created using the same principles as when creating 2D art assets or illustrations, despite concept art at its core being based in design. The objective of this ...
Photorealistic Texturing for Modern Video Games
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
Simulating realism has become a standard for many games in the industry. While real-time rendering requires considerable rendering resources, texturing defines the physical parameters of the surfaces with a lower computer ...
Elektronisen urheilun tapahtuman monikameratuotannon suunnittelu
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
Pelaaminen on viime vuosina kasvattanut voimakkaasti suosiotaan, minkä myötä elektroni-sesta urheilusta on tullut vakavasti otettava kilpailun muoto sekä yleisölaji. Suomessakin harrastajien määrä on kasvanut tasaisesti, ...
Maatilan visuaalisen ilmeen uudistus
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoitus oli luoda Metson Tilalle uusi yritysidentiteetti ja selvittää, mitä on visuaalinen identiteetti. Tämä opinnäytetyö pitää sisällään tunnuksen suunnitteluproses-sin, määritelmät käytetyistä väreistä ...
Poltetun maan tuolla puolen : Post-apokalyptinen maailmanrakennus
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2017)
Maailmanrakennuksella tarkoitetaan erityisesti tieteisfiktion ja fantasian kontekstissa tapahtuvaa kokonaisten maailmojen luomista. Taustatutkimus on olennainen osa maailmanrakennusta myös mielikuvituksellisemmissa ...