Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakastyytyväisyyden parantaminen Millog Oy:n tuottamissa logistiikkapalveluissa: Varaosa- ja tarviketoimitukset
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin Millog Oy:n tuottamia logistiikkapalveluita ja niihin liittyvää asiakastyytyväisyyttä. Tarkastelukohteena oli varaosa- ja tarviketoimitukset käyttöhuollon asiakkaille. Aihetta lähestyttiin ...
Perusterveydenhuollon vastaanottotoimintojen asiakastyytyväisyyden kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee perusterveydenhuollon vastaanottotoimintojen ja päivystyksen asiakastyytyväisyyttä. Aihe on työelämälähtöinen ja se toteutettiin yhdessä Etelä-Savon sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymän (Essote) ...
Julkisen ruokapalveluyrityksen asiakaspalautteiden käsittelyprosessin kehittäminen
(2022)
TIIVISTELMÄ
Asiakaspalautteiden käsittely on yrityksissä hyvin erilaista ja eri taajuista. Tämän opinnäytteen yritys oli huomannut, että sen käyttämä prosessi ei tukenut
yrityksen tavoitteita asiakaspalautteiden ...
Kouvolan Fysiotraining Oy:n asiakastyytyväisyystutkimus
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Kouvolan Fysiotraining Oy:n asiakastyytyväisyyttä. Työn tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajalle kehitysehdotuksia asiakastyytyväisyyden parantamiseksi. Lisäksi haluttiin ...